Regulamin serwisu taktyki.pl
Werjsa 1.0 z dnia 01.01.2024
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Portal Taktyki.pl (zwany dalej Portalem lub Taktyki lub Serwisem) – jest to platforma internetowa za pomocą której Usługodawca Świadczy Usługi Drogą Elektroniczną, zwane dalej Usługami / Produktami.
2. Usługodawcą świadczącym usługi drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (zwaną dalej „UŚUDE”), jest Zumiga sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 74/320, 50-020 Wrocław, NIP: 8971926827, REGON: 526237686, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0001054658, zwana dalej Zumiga lub Usługodawcą (Sprzedawcą) lub Administratorem.
3. Użytkownik to osoba przeglądająca w jakikolwiek sposób Portal, niezależnie czy ma Konto na Portalu, czy go nie ma.
4. Użytkownik staje się Klientem w trakcie procesu składania zamówienia – z chwilą zakończenia ścieżki zakupowej poprzez opłacenie Zamówienia.
5. Korzystanie z Portalu jest nieodpłatne, chyba że Użytkownik staje się Klientem i wyraźnie składa oświadczenie woli co do zakupu określonego Produktu, przy czym proces zakupowy jest wyraźnie opisany i zaczyna się od wyszczególnionej oferty z Produktem, jego opisem i ceną, a chwila zawarcia Umowy i finalizacja zamówienia wraz z płatnością są wyraźnie oznaczone jako ostatni krok ścieżki zakupowej poprzez odpowiednie przyciski ekranowe i/lub opisy, formułki.
6. Wybrane lub wszystkie treści Portalu mogą być dostępne odpłatnie w formie abonamentu. Użytkownik musi wyrazić na to wyraźną zgodę w formie stosownego oświadczenia woli składanego w ramach oferty Portalu i jego ścieżki zakupowej.
II. DANE OSOBOWE, ZGODY
1. W trakcie korzystania z Portalu, Użytkownik może być poproszony o podanie danych osobowych w związku z zakładanie Konta oraz zakupami Usług / Produktów oferowanych przez Usługodawcę za pośrednictwem Portalu.
2. Użytkownik udziela też wymaganych prawem obowiązkowych i/lub opcjonalnych zgód w zakresie przetwarzania jego danych osobowych, w tym zgody te mogą dotyczyć również otrzymywania drogą elektroniczną informacji handlowych, m. in. w związku z Produktami / Usługami oferowanymi przez Usługodawcę poprzez Portal, jak również zgody mogą dotyczyć Zaufanych Partnerów Usługodawcy i usług / produktów takich osób trzecich.
3. Zakres przetwarzania danych jest ujęty w Polityce Prywatności obejmującej Politykę Cookies.
III. KONTO UŻYTKOWNIKA
1. W trakcie dokonywania pierwszego zakupu w Portalu, Użytkownikowi zostaje założone Konto Użytkownika w Serwisie. Użytkownik w tym procesie akceptuje regulamin, a wraz z nim udziela wymaganych zgód na przetwarzanie jego danych osobowych.
2. Wraz z założeniem Konta Użytkownika, Użytkownik staje się Klientem.
3. Podany przez Użytkownika adres e-mail zostanie m. in. wykorzystany przy realizacji zamówienia. Stanie się on też loginem do Konta Użytkownika w Serwisie.
4. W momencie założenia Konta Użytkownika zostanie wysłane na adres e-mail Klienta automatycznie wygenerowany 6-cyfrowy kod dostępu do Konta Użytkownika.
5. Dostęp do Konta Użytkownika Klient uzyska po zalogowaniu się w Serwisie. W tym celu Klient musi się zalogować na stronie Portalu, podając swój e-mail jako login oraz wygenerowany kod dostępu.
IV. ZASADY SPRZEDAŻY PRODUKTÓW
1. Sprzedaż Produktów obejmuje abonamentowy dostęp do zawartości Serwisu.
2. Realizacja zamówienia zawierającego Produkt rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego wykonania zapłaty od Operatora Płatności (chwila zawarcia umowy).
3. Po otrzymaniu przez Zumiga potwierdzenia dokonania płatności, Klient otrzyma dostęp do zakupionego Produktu. W celu uzyskania dostępu do zawartości Serwisu, Klient musi zalogować się do swojego Konta Użytkownika.
4. W przypadku, gdy realizacja zamówienia okaże się niemożliwa, Zumiga poinformuje o tym Klienta, przesyłając informację na adres e-mail podany przez Klienta przy składaniu zamówienia. W przypadku opłacenia przez Klienta zamówienia, Zumiga dokona zwrotu wpłaconych środków.
V. PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ
1. Zumiga prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet. Informacje o produktach i usługach Zumiga zamieszcza na stronie https://taktyki.pl/oferta. Oferta podlega bieżącej aktualizacji.
2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane poprzez stronę taktyki.pl, 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Serwis, umożliwiające korzystanie z Serwisu przez Klienta obejmują: komputer lub inne urządzenie teleinformatyczne połączony z siecią Internet; zainstalowana przeglądarkę internetową umożliwiająca wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów HTML z włączoną opcją akceptowania plików „cookies” oraz z obsługą Java Script.
3. Do dokonywania zakupów na stronie taktyki.pl niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
4. Korzystanie z funkcjonalności strony internetowej taktyki.pl jest nieodpłatne, chyba że jakieś Produkty są wyraźnie oznaczone jako odpłatne w formie zakupu jednorazowego lub abonamentu.
5. Informacje o produktach stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient, przesyłając do Zumiga zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy kupna zamawianych Produktów lub Usług z Zumiga. Chwila wysłania zamówienia stanowi potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Z tą chwilą uważa się umowę sprzedaży między Zumiga a Klientem za zawartą.
6. W przypadku braku możliwości realizacji całego lub części zamówienia, Zumiga zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania go. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
10. W przypadku braku możliwości realizacji części zamówienia, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Zumiga czeka na decyzje Klienta 24 godziny, licząc od momentu wysłania wiadomości e-mail z prośbą o decyzję. W przypadku braku decyzji Klienta, Zumiga dokona anulowania z zamówienia pozycji niedostępnej i wyśle produkt lub produkty, które są zarezerwowane dla niego.
11. W przypadku braku możliwości zrealizowania całego zamówienia, Zumiga dokona anulowania zamówienia, o którym Klient otrzyma informacje drogą mailową.
VI. CENY I PŁATNOŚCI
1. Wszystkie ceny podane w serwisie taktyki.pl są podawane są w złotych polskich i są cenami brutto czyli zawierają podatek VAT.
2. Płatności można dokonać za pomocą Operatora Płatności w postaci systemu PayPal lub płatności elektronicznych. Płatności elektroniczne realizowane są przez Przelewy24. System Przelewy24 zapewnia wysokie bezpieczeństwo transakcji dzięki zastosowaniu 128 bitowego protokołu SSL.
VII. WYSYŁANIE WIADOMOŚCI
1. Zumiga będzie wysyłało Wiadomości Firmowe osobom, których dane kontaktowe posiada i które zaakceptowały niniejszy Regulamin.
2. Pod pojęciem Wiadomości Firmowych, Zumiga rozumie informacje odnoszące się bezpośrednio do jego serwisów, czasopism, usług i produktów (np. zmiany, wewnętrzne promocje), niekomercyjne listy (np. życzenia, komentarze osobiste itp.) oraz informacje komercyjne, których wysyłka została opłacona przez klientów Zumiga.
3. Wiadomości Marketingowe mogą też pośrednio lub bezpośrednio pochodzić od Zaufanych Partnerów, a podstawą przetwarzania może być zgoda bądź uzasadniony interes Administratora (niezależnie od samej zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną przewidzianej przez prawo).
VIII. REKLAMACJE
1. Klient może zgłaszać reklamacje pisząc na adres admin@taktyki.pl lub za pomocą stosownego formularza dostępnego w Portalu.
2. Zumiga rozpatrzy reklamację w przeciągu 14 dni od jej zgłoszenia i poinformuje drogą mailową Klienta (na ten sam adres e-mail, z którego przyszła reklamacja) o wyniku rozpatrzenia reklamacji.
IX. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. O prawie odstąpienia od umowy Klienta będącego konsumentem, bez podania przyczyn decyduje ustawa (gwarancje minimalne – 14 dni od zawarcia umowy lub od spełnienia świadczenia / dostarczenia Produktu – liczone od zdarzenia, które nastąpiło później). W razie wątpliwości, gdy Klient godzi się na natychmiastowe wykonanie świadczenia przed ustawowym prawem do odstąpienia od umowy, utraci on prawo do odstąpienia.
2. Klient może odstąpić od umowy wysyłając stosowną wiadomość na adres: admin@taktyki.pl lub w inny sposób wskazany np. w ścieżce zakupowej lub mailu potwierdzającym zamówienie (w tym za pomocą stosownego formularza).
3. W przypadku zamówień, po wysłaniu wiadomości o odstąpieniu od umowy, Zumiga zablokuje Klientowi do nich dostęp w serwisie taktyki.pl. Klient ma obowiązek niezwłocznie usunąć ze wszystkich swoich urządzeń elektronicznych pobrane treści. W przeciwnym razie będzie to traktowane jako naruszenie praw autorskich autora.
4. Zumiga dokona zwrotu należności za zwrócony produkt w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania od Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
X. ZWROT NALEŻNOŚCI KLIENTOM
1. W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Zumiga do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Zumiga, zwrot ten następuje w następujących terminach:
a. w przypadku reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej uwzględnienia przez Zumiga;
b. w przypadku anulowanie zamówienia w terminie 14 dni od dnia jego anulowania;
c. w przypadku odstąpienia Klienta od umowy w terminie określonym w sekcji "Prawo odstąpienia od umowy";
2. Zwrot płatności zostanie zrealizowany tym samym kanałem płatności co zamówienie, które zostało opłacone (np. jeśli zamówienie zostało opłacone e-przelewem z konta bankowego, to zwrot płatności nastąpi na to samo konto bankowe). W przypadku braku możliwości zwrotu środków tym samym kanałem płatności Zumiga ustali wspólnie z Klientem inny kanał płatności.
XI. OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
1. Pomimo, że Zumiga sprzedaje wiedzę i praktyczne rozwiązania biznesowe, to nie są one jednakowo skuteczne dla wszystkich. Nie powinno się bezwarunkowo korzystać z wszystkiego, co zostało zawarte w sprzedawanych przez Zumiga publikacjach. Zumiga nie odpowiada za przydatność, prawidłowość bądź skuteczność porad, rozwiązań, metod proponowanych w oferowanych Produktach
2. Porady zawarte w sprzedawanych przez Zumiga publikacjach powinny być szczegółowo analizowane, porównywane z własnym przypadkiem, ewentualnie konfrontowane z innymi podobnymi publikacjami i dopiero, gdy będą one przedstawiały się jako odpowiednie w danym przypadku, wprowadzane w życie – na wyłączną odpowiedzialność samego Klienta.
3. Zawarte w serwisie taktyki.pl publikacje są opinią prywatną autora i jako takie powinny być traktowane.
XII. ZASADY KOLIZYJNE
1. Jeżeli w opisie Produktu są sprecyzowane inne zasady niż w niniejszym Regulaminie, to obowiązują te zasady, jako bardziej szczegółowe i dotyczące danej czynności Użytkownika w Serwisie.
2. W pozostałym zakresie obowiązuje niniejszy Regulamin, na ile się da on pogodzić z zasadami sprecyzowanymi w ramach danej czynności na Portalu.
3. Użytkownika mogą obowiązywać lub być opcjonalne dodatkowe zgody w ramach danych czynności na Portalu, w tym w ramach danych ścieżek zakupowych lub decyzyjnych.
XIII. ZMIANY W REGULAMINIE
1.Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian Regulaminu każdy Użytkownik zostanie poinformowany drogą mailową.
2.W razie, gdy Użytkownik posiadający Konto Użytkownika, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Zumiga w ciągu 14 (czternastu) dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu (co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie Usług i zamknięciem Konta / Profilu). W razie braku wyraźnego zawiadomienia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, po upłynięciu wspomnianego terminu 14 dni, przyjmuje się, że Użytkownik akceptuje zmieniony Regulamin.
1. Zumiga będzie wysyłało Wiadomości Firmowe osobom, których dane kontaktowe posiada i które zaakceptowały niniejszy Regulamin.
2. Pod pojęciem Wiadomości Firmowych, Zumiga rozumie informacje odnoszące się bezpośrednio do jego serwisów, czasopism, usług i produktów (np. zmiany, wewnętrzne promocje), niekomercyjne listy (np. życzenia, komentarze osobiste itp.) oraz informacje komercyjne, których wysyłka została opłacona przez klientów Zumiga.
3. Wiadomości Marketingowe mogą też pośrednio lub bezpośrednio pochodzić od Zaufanych Partnerów, a podstawą przetwarzania może być zgoda bądź uzasadniony interes Administratora (niezależnie od samej zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną przewidzianej przez prawo).
VIII. REKLAMACJE
1. Klient może zgłaszać reklamacje pisząc na adres admin@taktyki.pl lub za pomocą stosownego formularza dostępnego w Portalu.
2. Zumiga rozpatrzy reklamację w przeciągu 14 dni od jej zgłoszenia i poinformuje drogą mailową Klienta (na ten sam adres e-mail, z którego przyszła reklamacja) o wyniku rozpatrzenia reklamacji.
IX. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. O prawie odstąpienia od umowy Klienta będącego konsumentem, bez podania przyczyn decyduje ustawa (gwarancje minimalne – 14 dni od zawarcia umowy lub od spełnienia świadczenia / dostarczenia Produktu – liczone od zdarzenia, które nastąpiło później). W razie wątpliwości, gdy Klient godzi się na natychmiastowe wykonanie świadczenia przed ustawowym prawem do odstąpienia od umowy, utraci on prawo do odstąpienia.
2. Klient może odstąpić od umowy wysyłając stosowną wiadomość na adres: admin@taktyki.pl lub w inny sposób wskazany np. w ścieżce zakupowej lub mailu potwierdzającym zamówienie (w tym za pomocą stosownego formularza).
3. W przypadku zamówień, po wysłaniu wiadomości o odstąpieniu od umowy, Zumiga zablokuje Klientowi do nich dostęp w serwisie taktyki.pl. Klient ma obowiązek niezwłocznie usunąć ze wszystkich swoich urządzeń elektronicznych pobrane treści. W przeciwnym razie będzie to traktowane jako naruszenie praw autorskich autora.
4. Zumiga dokona zwrotu należności za zwrócony produkt w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania od Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
X. ZWROT NALEŻNOŚCI KLIENTOM
1. W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Zumiga do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Zumiga, zwrot ten następuje w następujących terminach:
a. w przypadku reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej uwzględnienia przez Zumiga;
b. w przypadku anulowanie zamówienia w terminie 14 dni od dnia jego anulowania;
c. w przypadku odstąpienia Klienta od umowy w terminie określonym w sekcji "Prawo odstąpienia od umowy";
2. Zwrot płatności zostanie zrealizowany tym samym kanałem płatności co zamówienie, które zostało opłacone (np. jeśli zamówienie zostało opłacone e-przelewem z konta bankowego, to zwrot płatności nastąpi na to samo konto bankowe). W przypadku braku możliwości zwrotu środków tym samym kanałem płatności Zumiga ustali wspólnie z Klientem inny kanał płatności.
XI. OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
1. Pomimo, że Zumiga sprzedaje wiedzę i praktyczne rozwiązania biznesowe, to nie są one jednakowo skuteczne dla wszystkich. Nie powinno się bezwarunkowo korzystać z wszystkiego, co zostało zawarte w sprzedawanych przez Zumiga publikacjach. Zumiga nie odpowiada za przydatność, prawidłowość bądź skuteczność porad, rozwiązań, metod proponowanych w oferowanych Produktach
2. Porady zawarte w sprzedawanych przez Zumiga publikacjach powinny być szczegółowo analizowane, porównywane z własnym przypadkiem, ewentualnie konfrontowane z innymi podobnymi publikacjami i dopiero, gdy będą one przedstawiały się jako odpowiednie w danym przypadku, wprowadzane w życie – na wyłączną odpowiedzialność samego Klienta.
3. Zawarte w serwisie taktyki.pl publikacje są opinią prywatną autora i jako takie powinny być traktowane.
XII. ZASADY KOLIZYJNE
1. Jeżeli w opisie Produktu są sprecyzowane inne zasady niż w niniejszym Regulaminie, to obowiązują te zasady, jako bardziej szczegółowe i dotyczące danej czynności Użytkownika w Serwisie.
2. W pozostałym zakresie obowiązuje niniejszy Regulamin, na ile się da on pogodzić z zasadami sprecyzowanymi w ramach danej czynności na Portalu.
3. Użytkownika mogą obowiązywać lub być opcjonalne dodatkowe zgody w ramach danych czynności na Portalu, w tym w ramach danych ścieżek zakupowych lub decyzyjnych.
XIII. ZMIANY W REGULAMINIE
1.Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian Regulaminu każdy Użytkownik zostanie poinformowany drogą mailową.
2.W razie, gdy Użytkownik posiadający Konto Użytkownika, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Zumiga w ciągu 14 (czternastu) dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu (co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie Usług i zamknięciem Konta / Profilu). W razie braku wyraźnego zawiadomienia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, po upłynięciu wspomnianego terminu 14 dni, przyjmuje się, że Użytkownik akceptuje zmieniony Regulamin.