Skuteczne reklamy

Poznaj przykłady reklam, które okazały się wyjątkowo skuteczne

Nie bądź tak cholernie nudny. Reklamy, które przyciągają, bo są dziwne.

Ludzki mózg ewoluował tak, by natychmiast wykrywać wszystko, co nietypowe. Dziwność mogła oznaczać zagrożenie, ale też okazję do zdobycia przewagi. Dlatego właśnie coś szokującego, dziwnego lub niepasującego zatrzymuje naszą uwagę…

Jak tworzyć reklamy, które dają wartość i sprzedają przy okazji?

Coraz trudniej „przebić się” w marketingu, bo klienci mają radar na wszystko, co choćby pachnie reklamą. Ale jest inna droga: zamiast przerywać ludziom to, co ich interesuje… stań się tym, co ich interesuje. Reklamy, które wygrywają…

Sztuka umieszczania reklam tam, gdzie mają największą siłę

Tworzenie skutecznej reklamy to nie tylko kwestia tego, co się w niej mówi, ale również gdzie się ją umieszcza. Nawet najlepszy nagłówek może zostać przeoczony, jeśli znajdzie się w niewłaściwym miejscu. A jeśli umieścisz reklamę w…

Jak sprawić, by ludzie się przejęli czyli lekcja z najlepszej reklamy politycznej?

W świecie marketingu największym wyzwaniem nie jest samo zaprezentowanie produktu czy usługi, ale sprawienie, by ludzie się przejęli. Większość odbiorców jest przytłoczona treściami, które codziennie przewijają na swoich telefonach.…

Reklamy jak z telezakupów wracają!

W 2025 roku odbiorcy mają większy wybór niż kiedykolwiek. Konkurencja nie kończy się na lokalnym rynku – walczysz z firmami z całego świata. Jak wyróżnić się i zdobyć zaufanie klientów? Jednym z kluczowych trendów reklamowych na…

Jak tworzyć zabawne reklamy, które sprzedają?

Humor w reklamach to potężne narzędzie, które może pomóc wyróżnić się na zatłoczonym rynku. Mimo to tylko 33% analizowanych reklam zawiera elementy humoru, chociaż jak pokazują badania, reklamy oparte o humor są najbardziej…

Sztuka krytyki konkurencji czyli jak skutecznie wyróżnić swoją markę

W świecie marketingu startupy i marki próbujące przełamać utarte schematy często stają przed wyzwaniem wyróżnienia się na tle ugruntowanej konkurencji. Jedną z efektywnych strategii jest tzw. "competitor bashing", czyli bezpośrednie…