Marketing

Najlepsze taktyki i wskazówki marketingowe

Jakie treści warto przypiąć w mediach społecznościowych?

Większość marketerów tworzących treści nie opracowuje strategii dotyczącej tego, co warto przypiąć na swoim profilu. Ale spójrz na to w ten sposób: ludzie klikają w Twój profil, aby przekonać się, czy warto Cię…

  • Case study
  • Facebook / Instagram
  • Social media
  • TikTok

15 zasad copywritingu, które pozwolą Ci zarabiać na e-mail marketingu

Chase Dimond prowadzi agencję marketingową i specjalizuje się w copywritingu. W swoim wpisie pokazał 15 zasady copywritingu, z których korzysta w e-mail marketingu. #1. Wielki pomysł Spraw, by Twoje teksty opierały się na wielkim…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Dlaczego nie warto odwoływać się do rozsądku?

Ludzie są głęboko nielogiczni. Nasze działania w przeważającej mierze napędzane są emocjami. Dopiero później tworzymy logiczne historie, aby uzasadnić nasze irracjonalne zachowania. A dobrzy marketerzy zdają sobie z tego sprawę i…

  • Copywriting
  • Zachowania klienta

Znajdź najlepsze kanały marketingowe dzięki Bullseye Exercise Framework

Bullseye Exercise Framework (bullseye oznacza środek tarczy) to popularna metoda opracowana przez Gabriela Weinberga (współautora książki "Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost") do…

  • Kanał marketingowy
  • Strategia
  • Taktyki marketingowe

Jak wykorzystać marketing szeptany, aby stworzyć bestseller?

Nie wiem czy kojarzysz książkę "Atomowe nawyki" (jest streszczenie znajdziesz w 'Fabryce wiedzy'). Otóż stała się ona najlepiej sprzedającą się książką w zestawieniu New York Times'a. Autor książki, James Clear, doskonale wiedział,…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Marketing szeptany

14 zasad tworzenia tematu wiadomości e-mail

Temat wiadomości e-mail powinien być najważniejszym elementem każdego Twojego maila. To on głównie decydować będzie o tym, czy Twoi czytelnicy otworzą maila od Ciebie i go przeczytają. Poznaj więc 14 zasad tworzenia tematu wiadomości…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Osiągnij cel razem ze mną czyli jak Smashd zyskał pół miliona obserwujących w 2 miesiące

Jak sprawić, by ludzie uwierzyli w Twoją historię, cele i misję? Odpowiedź wydaje się prosta. To treści jakie publikujesz i dostarczasz swojej grupie docelowej. Jakie treści? Obecnie prawdziwą żyłą złota w mediach społecznościowych…

  • Case study
  • Content Marketing
  • Social media