Biznes

Najlepsze taktyki i wskazówki biznesowe

Jak zarabiać dzięki newsletterom?

W dzisiejszym świecie, gdzie każdy może zostać „twórcą treści”, łatwo wpaść w pułapkę pogoni za szybkim zyskiem z reklam i sponsoringu. Jednak Tim Stoddart, właściciel Copyblogger, bezlitośnie obnaża rzeczywistość: większość…

  • Model biznesowy
  • Newsletter

9 zasad, jak zbudować biznes po swojemu

Nie każdy musi iść drogą startupów, pitch decków i rund finansowania. Czasem lepszym (i spokojniejszym) pomysłem jest zbudowanie biznesu po swojemu – bez szefów, bez inwestorów, za to z pełną kontrolą. Poznaj 9 zasad dla każdego, kto…

  • Case Study
  • Marka osobista
  • Wskazówka

Rośnij warstwowo: Jak wykorzystać efekt S-krzywej, by firma nie wyhamowała

Większość startupów upada, bo miały zły pomysł. Reszta? Bo za późno szukała nowego napędu wzrostu. W świecie startupów wzrost rozwiązuje prawie wszystkie problemy: • mało pieniędzy? → wzrost przyciąga inwestorów, •…

  • Case Study
  • Model biznesowy
  • Rynek

Jak zbudować społeczność, która napędza Twój biznes?

Niektóre z najbardziej dochodowych marek powstały nie dzięki reklamom, ale dzięki... społecznościom. Przykłady: Bryan Reisberg (Maxine the Corgi), Sadie Robertson (Live Original), Jack Butcher (Visualize Value). Każdy z nich stworzył 8-…

  • Case Study
  • Produkt
  • Społeczność

Zbuduj publiczność, potem produkt: Największa przewaga współczesnych twórców

Tradycyjne podejście do tworzenia firm wygląda tak: 1. Wymyśl produkt 2. Stwórz MVP 3. Testuj 4. Zbieraj feedback 5. Próbuj sprzedać Ale dziś — w świecie przesytu i błyskawicznego kopiowania pomysłów — to często zbyt ryzykowna…

  • Case Study
  • Produkt
  • Strategia

Nie konkuruj. Zmieniaj reguły gry! Jak Loom stworzył własną kategorię i wygrał rynek?

Większość firm, które mają problemy ze sprzedażą, myśli, że potrzebuje lepszego marketingu. W rzeczywistości potrzebują lepszego pozycjonowania. Jeśli kopiujesz działania konkurencji, patrzysz na ich ceny i funkcje – przegrywasz w…

  • Case Study
  • Przewaga konkurencyjna
  • Wizerunek

12 sposobów, aby zwiększyć wiarygodność Twojej firmy w oczach klientów

W świecie, gdzie każdy coś sprzedaje, a zaufanie klientów jest na wagę złota, nie wystarczy mówić, że jesteś dobry. Trzeba to udowodnić – i to w sposób, który trafi do odbiorcy uodpornionego na marketingowe sztuczki. Poniżej…

  • Marka
  • Przewaga konkurencyjna
  • Wizerunek