Biznes

Najlepsze taktyki i wskazówki biznesowe

3 zasady wojny partyzanckiej w biznesie czyli jak pokonać gigantów

Czujesz, że Twoja firma jest otoczona przez wielkich graczy i nie masz z nimi szans? Spokojnie – historia pokazuje, że mali mogą wygrywać z dużymi. Jak? Dzięki wojnie partyzanckiej w biznesie. Al Ries i Jack Trout, autorzy książki…

  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

3 kroki do dominacji czyli jak sprzedawać więcej niż McDonald's

Czasem, żeby zdobyć klientów, nie musisz mieć najlepszego produktu. Wystarczy, że umiejętnie pokażesz, dlaczego konkurencja wypada gorzej. Sweetgreen, marka zdrowej żywności, postanowiła rzucić wyzwanie McDonald's w sprzedaży frytek.…

  • Case Study
  • Hak wzrostu
  • Strategia

4 wskazówki, które pomogły Slackowi zarabiać więcej

Czasem sukces nie zależy od większej liczby klientów, ale od lepszego sposobu ich monetyzacji. Slack – popularne narzędzie do komunikacji w zespołach – miał miliony użytkowników, ale problem z przekonaniem ich do płatnych planów. Jak…

  • Case Study
  • Hak wzrostu
  • Model biznesowy

Marka osobista czy marka firmowa? Jak wybrać właściwą strategię

Przez ostatnie lata wokół marki osobistej narosło mnóstwo szumu. Wiele osób twierdzi, że to jedyna słuszna droga – że musisz budować swoją rozpoznawalność, bo inaczej sztuczna inteligencja cię zastąpi, a twoja firma upadnie. Ale czy…

  • Branding
  • Marka
  • Marka osobista

Jak ominąć cięcia zasięgów w social media i zwiększyć ruch na swoją stronę?

Social media nie lubią, gdy odsyłasz użytkowników poza swoją platformę. Algorytmy takich serwisów jak LinkedIn, X (Twitter), czy Instagram celowo ograniczają zasięgi postów, które zawierają linki prowadzące do zewnętrznych stron…

  • Case Study
  • LinkedIn
  • Social media
  • Twitter / X

Sztuka nazywania czyli jak stworzyć nazwę firmy lub produktu, która zapada w pamięć

Czy nazwa Twojej firmy ma znaczenie? Shakespeare w "Romeo i Julii" twierdził, że "to, co zwiemy różą, pod inną nazwą równie by pachniało". Jednak rzeczywistość marketingu pokazuje, że nazwy firm i produktów wpływają na nasze…

  • Branding

Najważniejsze zasady rozwijania kanału na YouTube

YouTube to potężna platforma do budowania marki osobistej i biznesowej. Matt Gray zwiększył swój kanał z 10 000 do 136 000 subskrybentów. W swoim newsletterze dzieli się kluczowymi lekcjami, które pozwoliły mu osiągnąć ten wynik. Oto…

  • Wideo
  • YouTube