Kłopotliwa reklama dezodorantu

Czcionka:

James Young w 1919 roku napisał reklamę dezodorantu i umieścił ją w gazecie Ladies' Home Journal. Reklama ta była tak szokująca i gorsząca, że aż 200 czytelniczek anulowało prenumeraty tej gazety, a wydawcy gazety wręcz prosili reklamodawcę o wycofanie tej reklamy. Co więcej, jak wspomina tą reklamę jej twórca James Young, kilka kobiet, które dowiedziały się, że to on napisał tę reklamę, powiedziały, że nigdy więcej się do niego nie odezwą i że reklama była 'obrzydliwa' i była 'obrazą dla kobiet'. Szokujące reklam zrobiła jednak swoje - sprzedaż dezodorantu wzrosła w tym samym roku o 112%.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 9%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.