6 lekcji reklamy od 6 mistrzów copywritingu

Czcionka:

Jak przyciągać klientów jak profesjonalista? Najlepiej skorzystać z wskazówek od najlepszych twórców reklam. Oto techniki sześciu copywriterów, których reklamy sprzedały za ponad 10 miliardów dolarów!

David Ogilvy – Technika "Kradnij z newsów"

Jedna z najbardziej znanych reklam Ogilvy'ego dotyczyła Rolls-Royce'a. Mówiła ona: "Przy prędkości 60 mil na godzinę, najgłośniejszy hałas dochodzi z zegara elektrycznego". Co ciekawe, Ogilvy "ukradł" tą linijkę z prasowej recenzji samochodu i umieścił ją w centrum reklamy.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 11%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.