Uniwersytet nocy czyli reklama kursów korespondencyjnych

Czcionka:

Chyba jednym z najbardziej znanych uniwersytetów na świecie jest The University of the Night (Uniwersytet Nocy) w Scranton w stanie Pensylwania potocznie znany jako I. C. S. A to dlatego, że jego światła kampusu świecą każdej nocy w tysiącach domów, a jego absolwenci rozsiani są po całym kraju i pracują praktycznie w każdym zawodzie. Uniwersytet ten bowiem edukował drogą korespondencyjną.

Sprzedaż kursów zależała wtedy praktycznie tylko i wyłącznie od reklamy, która była kierowana do kobiet i mężczyzn, którzy chcą studiować i się rozwijać. I. C. S. opublikował w tamtych czasach wiele reklam, ale żadna z nich nie była tak skuteczna jak ta napisana przez Raymonda Rubicama, do której nagłówek stworzył George Cecil, z N. W. Ayer & Son.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 18%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.