Skuteczne reklamy

Poznaj przykłady reklam, które okazały się wyjątkowo skuteczne

Jak zamienić obiekcje klientów w najlepszą reklamę?

Większość przedsiębiorców swoją markę traktuje jak swoje własne dziecko. Nic więc w tym dziwnego, że starają się ukrywać wszelkie nadchodzące negatywne głosy w stosunku do niej. W tym celu na przykład usuwają niepochlebne komentarze…

Nie rozliczaj sam swoich podatków czyli reklama TurboTax

O tym jak ważny w reklamie jest slogan reklamowy, chyba raczej nikogo specjalnie nie muszę przekonywać. Dlatego dzisiaj pokażę Ci to na przykładzie firmy TurboTax zajmującej się rozliczaniem podatków klientów. Ich slogan reklamowy…

Instrument nieśmiertelnych

O ile czasami copywriterzy całymi tygodniami próbują wymyślić dobry tytuł do swojej reklamy, tak w przypadku fortepianów Steinway niesamowity i skuteczny tytuł reklamy pojawi się w oka mgnieniu. A wymyślił go Raymond Rubicam - copywriter…

Bezcenny składnik czyli reklama firmy farmaceutycznej

Chyba każdemu, kto ma chociaż blade pojęcie na temat reklamy, nie trzeba mówić jak ważny jest nagłówek. Nagłówek ma zachęcać do zapoznania się z treścią reklamy. Jeśli masz zły nagłówek, to nawet jeśli treść samej reklamy…

Czy w reklamie warto używać humoru?

Czy wykorzystanie humoru w reklamie i marketingu pomaga sprzedawać więcej? A może należy go za wszelką cenę unikać? John Caples, autor jednego z najsłynniejszych nagłówków reklamowych ("Śmiali się, kiedy usiadłem przy pianinie, ale…

Obcy u bram czyli reklama agencji reklamowej

N.W. Ayer & Son była prawdopodobnie pierwszą agencją reklamową, która reklamowała zarówno reklamę, jak i siebie w krajowych, jak i branżowych publikacjach. Jej pierwsze reklamy pojawiały się już w 1870 roku, a począwszy od roku 1919…

Uniwersytet nocy czyli reklama kursów korespondencyjnych

Chyba jednym z najbardziej znanych uniwersytetów na świecie jest The University of the Night (Uniwersytet Nocy) w Scranton w stanie Pensylwania potocznie znany jako I. C. S. A to dlatego, że jego światła kampusu świecą każdej nocy w…