3 taktyki na porzucone koszyki

Czcionka:

69,99% - taki jest średni współczynnik porzuceń koszyka (przynajmniej w USA). Jest to przerażająca liczba, biorąc pod uwagę cały wysiłek i pieniądze wydane na przyciągnięcie ruchu do sklepu/strony internetowej, przejście przez lejek konwersji, tylko po to, aby prawie 70% z potencjalnych klientów zrezygnowało na samym końcu procesu zakupowego.

Dotychczas większość sklepów internetowych stosowało taktykę dawania rabatu (np. 10%), aby zachęcić kupujących do dokończenia zakupu. Stało się to na tyle częstą praktyką, że już sami internauci doradzają sobie, aby porzucać koszyk, bo dostanie się dodatkowy rabat.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 15%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.