Biznes: Produkt

Tag: Produkt | Sekcja: Biznes | Znalezionych wskazówek: 25

Jak zbudować drabinę produktową i zwiększyć sprzedaż swoich kursów?

Sprzedaż jednego kursu może dać Ci niezłe wyniki, ale jeśli marzysz o stabilnych, wysokich przychodach, potrzebujesz strategii opartej na wielu produktach. Dlaczego? Bo każdy klient ma inne potrzeby, inny budżet i różny poziom gotowości…

  • Produkt
  • Strategia

Sześć dopasowań, które musisz mieć, by Twój biznes rósł naprawdę szybko

Większość startupów skupia się na jednym dopasowaniu – tzw. „product-market fit” (dopasowaniu produktu do rynku). To ważne, ale... niewystarczające. Aby Twój biznes miał realną szansę na szybki, skalowalny i trwały wzrost, musisz…

  • Model biznesowy
  • Produkt
  • Strategia

Jak zbudować społeczność, która napędza Twój biznes?

Niektóre z najbardziej dochodowych marek powstały nie dzięki reklamom, ale dzięki... społecznościom. Przykłady: Bryan Reisberg (Maxine the Corgi), Sadie Robertson (Live Original), Jack Butcher (Visualize Value). Każdy z nich stworzył 8-…

  • Case Study
  • Produkt
  • Społeczność

Zbuduj publiczność, potem produkt: Największa przewaga współczesnych twórców

Tradycyjne podejście do tworzenia firm wygląda tak: 1. Wymyśl produkt 2. Stwórz MVP 3. Testuj 4. Zbieraj feedback 5. Próbuj sprzedać Ale dziś — w świecie przesytu i błyskawicznego kopiowania pomysłów — to często zbyt ryzykowna…

  • Case Study
  • Produkt
  • Strategia

Prawo przeciwieństwa czyli jak wykorzystać siłę konkurencji na swoją korzyść

W konkurencyjnym świecie biznesu firmy często dążą do zajęcia pozycji lidera na rynku. Jednak dla tych, które nie mają szans na objęcie pierwszego miejsca, istnieje skuteczna strategia marketingowa – prawo przeciwieństwa. W…

  • Produkt
  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

Strategia budowania marki dla "nudnych" produktów

Jeśli zastanawiasz się jaką przyjąć strategię budowania marki, to musisz wziąć pod uwagę przede wszystkim produkt, który sprzedajesz. Kluczowym elementem jest dopasowanie tej strategii do poziomu zainteresowania daną kategorią produktu.…

  • Case Study
  • Produkt
  • Strategia

Jak zakrzywiona linia może zmienić postrzeganie Twojej marki?

Każdy szczegół w Twoich projektach, logo lub identyfikacji wizualnej może mieć znaczenie i wywierać silny wpływ. Mogą to być użyte kolory, czcionka oraz to, jak strukturalnie wygląda projekt. Naukowcy odkryli, że nawet zwykła…

  • Branding
  • Produkt