Biznes: Przewaga konkurencyjna

Tag: Przewaga konkurencyjna | Sekcja: Biznes | Znalezionych wskazówek: 9

Nie konkuruj. Zmieniaj reguły gry! Jak Loom stworzył własną kategorię i wygrał rynek?

Większość firm, które mają problemy ze sprzedażą, myśli, że potrzebuje lepszego marketingu. W rzeczywistości potrzebują lepszego pozycjonowania. Jeśli kopiujesz działania konkurencji, patrzysz na ich ceny i funkcje – przegrywasz w…

  • Case Study
  • Przewaga konkurencyjna
  • Wizerunek

12 sposobów, aby zwiększyć wiarygodność Twojej firmy w oczach klientów

W świecie, gdzie każdy coś sprzedaje, a zaufanie klientów jest na wagę złota, nie wystarczy mówić, że jesteś dobry. Trzeba to udowodnić – i to w sposób, który trafi do odbiorcy uodpornionego na marketingowe sztuczki. Poniżej…

  • Marka
  • Przewaga konkurencyjna
  • Wizerunek

3 zasady wojny partyzanckiej w biznesie czyli jak pokonać gigantów

Czujesz, że Twoja firma jest otoczona przez wielkich graczy i nie masz z nimi szans? Spokojnie – historia pokazuje, że mali mogą wygrywać z dużymi. Jak? Dzięki wojnie partyzanckiej w biznesie. Al Ries i Jack Trout, autorzy książki…

  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

Nie konkuruj ceną. Wygraj przewagą!

Rywalizacja w biznesie jest coraz większa. Przepełniony rynek, zdominowany przez oferty z gwarancjami zwrotu pieniędzy i agresywnymi promocjami, wymaga od przedsiębiorców bardziej kreatywnego podejścia do pokonania konkurencji. Jak to…

  • Case Study
  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

Prawo przeciwieństwa czyli jak wykorzystać siłę konkurencji na swoją korzyść

W konkurencyjnym świecie biznesu firmy często dążą do zajęcia pozycji lidera na rynku. Jednak dla tych, które nie mają szans na objęcie pierwszego miejsca, istnieje skuteczna strategia marketingowa – prawo przeciwieństwa. W…

  • Produkt
  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

"Rób mniej" czyli niestandardowa strategia budowania przewagi konkurencyjnej

Wiele osób myśli, że aby pokonać konkurencję, trzeba "robić więcej" niż ona. Jeśli konkurencja oferuje 3 rodzaje usług, to my powinniśmy przynajmniej 4. Jeśli w konkurencyjnej firmie zatrudniają 10 osób, to my powinniśmy zatrudniać…

  • Model biznesowy
  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

Efekt sieciowy czyli dlaczego niektóre marki porywają tłumy

Wiesz co łączy takie firmy jak Apple, Facebook, Slack, Airbnb? Osiągnęły niesamowity sukces biznesowy wykorzystując efekt sieciowy. Co to jest efekt sieciowy? Efekt sieciowy to pojęcie w ekonomii, które polega na tym, że konsumenci…

  • Case Study
  • Model biznesowy
  • Przewaga konkurencyjna