Paddy Galloway to mistrz YouTube'a. Jego kanał osiągnął pół miliona wyświetleń na YouTube przy zaledwie 33 wgranych filmach. Pomagał on także rozwijać kanały na YouTube takim markom jak MrBeast i RedBull. Słowem - Paddy wie co robi.
A oto pierwsza część wskazówek (następna część za tydzień) o tym jak założyć i tworzyć popularny kanał na YouTube:
Dopiero zaczynasz i nie masz żadnego budżetu - zrób to:
• Studiuj (oglądaj) YouTube przez kilka godzin dziennie, najlepiej z innymi znajomymi twórcami.
• Naucz się samodzielnie montować filmy i opowiadać (tworzyć) historie.
• Publikuj jeden film tygodniowo (nie odpuszczaj - w każdym tygodniu ma być film).
• Wyciągaj wnioski z każdego filmu i wykorzystuj je w kolejnym.
Kanał YouTube jest jak mała firma
• Aby odnieść sukces, potrzebujesz jakiejś formy przewagi konkurencyjnej.
• Pomyśl o rzeczach, które Ty możesz zrobić, a których inni nie mogą.
• Dzięki temu Twoja treść będzie unikalna, a nie jedną z wielu.
Dla kogo tworzyć treści?
Musisz zrozumieć, kim są Twoi główni, zwykli i nowi widzowie:
• Nowi widzowie - widzowie, którzy mogą być zainteresowani Twoją tematyką, tylko jeszcze nie trafili na Twój kanał.
• Zwykli widzowie - widzowie, którzy oglądają Twoje filmy od czasu do czasu
• Główni widzowie - oddani fani, którzy oglądają każde Twoje wideo
Następnie zbuduj strategię, która pomoże Ci dotrzeć do zwykłych i nowych widzów, nie ingerując przy tym w istotę Twojego przekazu.
Na czym powinieneś skupić najwięcej energii na początku?
• Pomysł jest wszystkim i on jest najważniejszy.
• Pomysł wyznacza pułap, natomiast jego wykonanie determinuje wynik.
Jak wpadać na wiralowe (wirusowe) pomysły?
1.Dowiedz się co sprawia, że jakieś filmy stają się wiralami:
• szeroki zasięg
• trend
• nowość i wyjątkowość
• szokująca treść
2.Zbadaj i zobacz, co jest teraz na topie (nie tylko w Twojej niszy).
3.Przeprowadź burzę mózgów i wypisz ze 100 pomysłów. Następnie ogranicz liczbę tych pomysłów.
Skąd wiedzieć, któremu pomysłowi nadać priorytet?
Paddy Galloway zasugerował kilka kryteriów eliminacji:
Podsumowanie
• Burza mózgów (100 pomysłów)
• Postępuj zgodnie z kryteriami eliminacji
• Ustal swoją przewagę konkurencyjną
• Zidentyfikuj swoich głównych, zwykłych i nowych widzów
• Publikuj 1 film tygodniowo
• Wprowadzaj jedno ulepszenie na film
Czcionka: