Innowacje, które mogą zabić Twoją firmę

Czcionka:

Aż 52% firm, które w 2000 roku znajdowały się na liście Fortune 500 (500 największych firm) zbankrutowało do 2020 roku. A zatem większość z tych największych firm upadła w ciągu zaledwie dwóch dekad.

Ogólnie firmy mają dwie opcje, aby pozostać lub stać się istotnymi:
Podtrzymywanie innowacji. Tworzysz sukcesywnie lepsze produkty, za które możesz pobierać więcej pieniędzy od swoich obecnych klientów.
Przełomowe innowacje. Tworzysz produkty tańsze i bardziej dostępne dla osób spoza obecnego rynku, co wypycha z rynku obecne produkty. Albo całkowicie zmieniasz technologię lub formę produktu, aby zrobić go znacznie lepszym.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 18%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.