Sztuka nazywania czyli jak stworzyć nazwę firmy lub produktu, która zapada w pamięć

Czcionka:

Czy nazwa Twojej firmy ma znaczenie? Shakespeare w "Romeo i Julii" twierdził, że "to, co zwiemy różą, pod inną nazwą równie by pachniało". Jednak rzeczywistość marketingu pokazuje, że nazwy firm i produktów wpływają na nasze postrzeganie marki i jej sukces.

Dobrze dobrana nazwa może sprawić, że produkt zapadnie w pamięć, będzie łatwy do odnalezienia w sieci i przyciągnie właściwych klientów.

W tym wpisie pokażę Ci 8 kluczowych czynników, które warto wziąć pod uwagę przy wyborze nazwy, oraz 8 strategii, które pomogą Ci stworzyć nazwę idealną.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 11%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.