Skuteczne reklamy

Poznaj przykłady reklam, które okazały się wyjątkowo skuteczne

Sztuka umieszczania reklam tam, gdzie mają największą siłę

Tworzenie skutecznej reklamy to nie tylko kwestia tego, co się w niej mówi, ale również gdzie się ją umieszcza. Nawet najlepszy nagłówek może zostać przeoczony, jeśli znajdzie się w niewłaściwym miejscu. A jeśli umieścisz reklamę w…

Jak sprawić, by ludzie się przejęli czyli lekcja z najlepszej reklamy politycznej?

W świecie marketingu największym wyzwaniem nie jest samo zaprezentowanie produktu czy usługi, ale sprawienie, by ludzie się przejęli. Większość odbiorców jest przytłoczona treściami, które codziennie przewijają na swoich telefonach.…

Reklamy jak z telezakupów wracają!

W 2025 roku odbiorcy mają większy wybór niż kiedykolwiek. Konkurencja nie kończy się na lokalnym rynku – walczysz z firmami z całego świata. Jak wyróżnić się i zdobyć zaufanie klientów? Jednym z kluczowych trendów reklamowych na…

Jak tworzyć zabawne reklamy, które sprzedają?

Humor w reklamach to potężne narzędzie, które może pomóc wyróżnić się na zatłoczonym rynku. Mimo to tylko 33% analizowanych reklam zawiera elementy humoru, chociaż jak pokazują badania, reklamy oparte o humor są najbardziej…

Sztuka krytyki konkurencji czyli jak skutecznie wyróżnić swoją markę

W świecie marketingu startupy i marki próbujące przełamać utarte schematy często stają przed wyzwaniem wyróżnienia się na tle ugruntowanej konkurencji. Jedną z efektywnych strategii jest tzw. "competitor bashing", czyli bezpośrednie…

Reklama poza ramami

W świecie marketingu, gdzie konkurencja o uwagę konsumenta jest niezwykle zacięta, kreatywność staje się kluczem do wyróżnienia się. Tradycyjne, dwuwymiarowe formy reklamy często nie wystarczają, by przyciągnąć wzrok i zapaść w…

Ritual czyli nie bój się eksperymentować w reklamach

W dzisiejszym świecie reklamy, gdzie większość treści użytkownika wygląda podobnie i w dużej mierze wtapia się w tło, wyróżnienie się jest kluczowe. Marki coraz częściej sięgają po nietypowe pomysły, aby przykuć uwagę…