Skuteczne reklamy

Poznaj przykłady reklam, które okazały się wyjątkowo skuteczne

Przekształć swoje wady w zalety

W świecie marketingu umiejętność przekształcania pozornych wad produktu w jego atuty może stanowić klucz do sukcesu. Zobacz, jak znane marki z powodzeniem stosują tę strategię, przekształcając swoje słabości w unikalne cechy…

Bądź trochę nieprecyzyjny i tajemniczy

Każdy copywriter powie Ci, żebyś był jak najbardziej klarowny i precyzyjny. Ale czy oby na pewno zawsze tak trzeba robić? Bycie tajemniczym może mieć wielką moc. Zobacz przykład reklamy policji z Rejkiawiku: "Wybierz, kto odwiezie Cię do…

Ciekawe słowa wymagają nudnej grafiki

Bob Gill, nieżyjący już amerykański grafik i autor książek, powiedział kiedyś: "Ciekawe słowa wymagają nudnej grafiki". Przyjrzyjmy się temu cytatowi i jego odwrotności. Bo to prosty schemat tworzenia skutecznych reklam. Ta technika…

3 podstawowe zasady dobrego tekstu reklamowego

Najpierw spójrz na tą reklamę i jej tekst reklamowy, który mówi: "Noszone zarówno przez supermodelki w Londynie, jak i ojców w Ohio." Ta reklama jest świetna, bo zawiera trzy podstawowe zasady dobrego copywritingu: • Czy możesz to…

Wykorzystanie znajomego interfejsu w reklamach

Zobacz te trzy reklamy i zastanów się dlaczego są one sprytne: Każda z nich wykorzystuje absurdalnie powszechny interfejs: wiadomości tekstowe, kalendarz i menu podręczne z kliknięciem prawym przyciskiem myszy. Te reklamy są sprytne i…

Są brzydkie, ale działają

Zauważyłbyś tą reklamę? Przyjrzał się jej bliżej? A może nawet ją udostępnił swoim znajomym? Oczywiście, że tak! Dlaczego te brzydkie i wręcz głupie reklamy działają? Internet kiedyś był bardzo brzydki: • Migające banery…

Reklamy soft-sell pomogą zbudować Ci relacje z klientem

Jaka jest różnica między reklamami twardymi (ang. hard sell) a miękkimi (ang. soft sell)? Reklama typu hard sell to klasyczna reklama bezpośrednia, która zazwyczaj obejmuje: • Odważne hasła • Kody rabatowe, oferty, śledzone linki •…