Carne Shabu czyli jak można wprowadzić nowy produkt na rynek

Czcionka:

Jeśli nie jesteś fanem suszonej wołowiny, to… nic nie szkodzi. Z tej lekcji na pewno wyniesiesz cenną wiedzę.

Większość produktów z suszoną wołowiną wygląda tak samo. Czerwono-białe opakowanie, pogrubione litery itd. Wszystko wygląda jakby stworzone było dla tej samej osoby.

I tu pojawia się właśnie szansa.

Carne Shabu to marka rodem z Austin w stanie Teksas. Jeszcze nie weszła na rynek ze swoimi przekąskami dla mięsożernych kobiet.

Dlatego ekipa Marketing Examined stworzyła dla nich plan wprowadzenia produktu na rynek. Oto kilka cennych lekcji.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 10%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.