Biznes: Case Study

Tag: Case Study | Sekcja: Biznes | Znalezionych wskazówek: 15

Jak zdobywać klientów, gdy płatne reklamy nie wchodzą w grę?

Nie potrzebujesz płatnych reklam, żeby odnieść sukces. Oczywiście z reklamami jest to łatwiej zrobić. Tyle, że nie zawsze firmy mają pieniądze na reklamę, albo produkty, które wytwarzają, nie mogą być reklamowane. Co wtedy…

  • Case Study
  • Klient
  • Strategia

Strategia budowania marki dla "nudnych" produktów

Jeśli zastanawiasz się jaką przyjąć strategię budowania marki, to musisz wziąć pod uwagę przede wszystkim produkt, który sprzedajesz. Kluczowym elementem jest dopasowanie tej strategii do poziomu zainteresowania daną kategorią produktu.…

  • Case Study
  • Produkt
  • Strategia

HelloFresh i jej strategia biznesowa

HelloFresh była jedną z pierwszych firm, które weszły na rynek w branży zestawów posiłków. Firma dostarcza do domów klientów świeże i gotowe do przyrządzenia zestawy posiłków. Wystarczy otworzyć pudełko, podgrzać wstępnie…

  • Case Study
  • Model biznesowy
  • Pomysł na biznes

Koła zamachowe wzrostu czyli jak rozwijać biznes bez ciężkiej pracy

Koła zamachowe są kluczem do stworzenia dobrze prosperującego biznesu, w którym rozpęd rośnie szybciej... a Ty nie musisz cięższej pracować. Dlatego jeśli nie chcesz ciężko pracować, a mimo to rozwijać biznes, to musisz stworzyć dla…

  • Case Study
  • Newsletter
  • Strategia

Jak zbudować prawdziwy program lojalnościowy, a nie tylko program nagród?

Programy lojalnościowe i programy nagród to nie to samo. Wiele marek posiada programy lojalnościowe. Klienci są nagradzani rabatami lub próbkami produktów za wcześniejsze zakupy. Ma to charakter transakcyjny, bo nagradzane są zakupy. Z…

  • Afiliacja
  • Case Study

'Suchy styczeń' czyli jak zarobić na bezalkoholowym piwie

Dry January czyli 'Suchy styczeń' to inicjatywa zachęcająca do powstrzymania się od picia alkoholu przez cały styczeń. Chodzi o to, żeby po świątecznych i sylwestrowych szaleństwach postawić przed sobą wyzwanie i spędzić 31 dni bez…

  • Case Study
  • Model biznesowy

Jak marka Truff stała się potentatem na rynku sosów?

Najbardziej wartościowe marki już nie koncentrują się na sprzedaży bezpośredniej do klienta (DTC - Direct to Customer), ale działają wielokanałowo. Tylko tak mają szansę stać się markami naprawdę dominującymi. Taką drogę właśnie…

  • Case Study
  • Model biznesowy