'Suchy styczeń' czyli jak zarobić na bezalkoholowym piwie

Czcionka:

Dry January czyli 'Suchy styczeń' to inicjatywa zachęcająca do powstrzymania się od picia alkoholu przez cały styczeń. Chodzi o to, żeby po świątecznych i sylwestrowych szaleństwach postawić przed sobą wyzwanie i spędzić 31 dni bez procentów.

W Polsce taka inicjatywa (z wiadomych przyczyn) jest raczej mało popularna, ale na Zachodzie coraz więcej ludzi stara się wytrwać w trzeźwości chociaż przez jeden miesiąc.

I wykorzystuje to wiele firm w swoich kampaniach reklamowych. A jedną z marek, która to naprawdę dobrze zrobiła, jest Athletic Brewing.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 12%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.