3 kroki do dominacji czyli jak sprzedawać więcej niż McDonald's

Czcionka:

Czasem, żeby zdobyć klientów, nie musisz mieć najlepszego produktu. Wystarczy, że umiejętnie pokażesz, dlaczego konkurencja wypada gorzej.

Sweetgreen, marka zdrowej żywności, postanowiła rzucić wyzwanie McDonald's w sprzedaży frytek. Zrobili to bez budżetu reklamowego na poziomie fast-foodowych gigantów – wystarczyła prosta, ale genialna strategia.

Co takiego zrobili? Zastosowali psychologiczną sztuczkę, która działa w każdej branży. Możesz użyć jej do sprzedaży kursów, usług, SaaS, e-commerce – czegokolwiek!

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 14%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.