Jak stworzyć produkt, którego pragną klienci? Lekcja od marki Slate

Czcionka:

Wielu przedsiębiorców uważa, że aby odnieść sukces, muszą tworzyć produkty z coraz większą liczbą funkcji. Tymczasem klienci często czują się przytłoczeni zbyt zaawansowaną technologią, zniechęceni wysokimi cenami i znudzeni brakiem oryginalności na rynku. Prawdziwy sukces często nie polega na dodawaniu "więcej", ale na precyzyjnym trafieniu w niezaspokojone potrzeby rynku.

Idealnym przykładem jest firma motoryzacyjna Slate, która weszła na rynek z ofertą prostego, przystępnego cenowo i w pełni konfigurowalnego samochodu elektrycznego. Ich strategia to podręcznikowy przykład dopasowania produktu do rynku (ang. Product-Market Fit), czyli sytuacji, w której produkt idealnie odpowiada na potrzeby konkretnej grupy klientów. Badania pokazują, że brak takiego dopasowania jest głównym powodem porażki aż 34% startupów.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 18%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.