Mistrzowski pivot Garmina czyli jak gigantyczny kryzys zamienić w dominację rynkową

Czcionka:

W 2006 roku Garmin był królem świata. Ich nawigacje samochodowe z linii nüvi były hitem, odpowiadając za 70% całkowitej sprzedaży firmy. Przychody rosły rok do roku. A potem, w 2007 roku, Apple wypuściło... iPhone'a.

W mgnieniu oka smartfony z darmową i ciągle aktualizowaną aplikacją Google Maps sprawiły, że główny produkt Garmina stał się przestarzały. Wiele firm w tej sytuacji kurczowo trzymałoby się swojego flagowego produktu, próbując go jakoś ratować. Ale Garmin zrobił coś genialnego: zamiast walczyć z iPhonem, radykalnie zmienił kurs.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 13%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.