Biznes

Najlepsze taktyki i wskazówki biznesowe

Jak zacząć biznes nie mając pomysłu na biznes?

Czy można tworzyć firmę i robić biznes jeśli nie ma się nawet pomysłu na biznes? Okazuje się, że tak i to z całkiem niezłym skutkiem. Justin Welsh pokazał na swoim Twitterze jak zarobił milion trzysta tysięcy dolarów w 810 dni.…

  • Pomysł na biznes

Spraw, by użytkownicy wyznaczali sobie cele

Chcesz, aby użytkownicy zostali na dłużej? Spróbuj nakłonić ich do wyznaczenia sobie celu. Taką właśnie strategię obrała aplikacja do nauki języków Duolingo. Kiedy użytkownik po raz pierwszy rejestruje się na koncie, jest proszony o…

  • Strategia

Jak stworzyć minimonopol?

Można powiedzieć, że bogactwa leżą w niszach. I nie chodzi tylko o budowanie firm. Zawężenie grupy docelowej to świetny sposób na skupienie uwagi i stworzenie możliwości dla siebie i swojej marki osobistej. Zauważ, że każdy znany…

  • Marka osobista
  • Model biznesowy
  • Strategia

Pokaż, że jesteś małą firmą

Nie wiem czy wiesz, ale 81% ludzi twierdzi, że (przynajmniej czasami) zdaje sobie sprawę z wielkości firmy, kiedy od niej kupuje. I okazuje się, że wielkość firmy, od której kupują, ma znaczenie w procesie zakupowym. A to dlatego, że…

  • Strategia

6 kluczowych lekcji, aby stworzyć produkt MVP

Zacznę od tego czym jest MVP. To skrót od Minimum Viable Product i w wolnym tłumaczeniu oznacza produkt o kluczowej funkcjonalności. Innymi słowy taki produkt musi posiadać jedynie te funkcje, które stanowiły będą wymaganą minimalną…

  • Pomysł na biznes
  • Produkt

Jak stworzyć silną markę osobistą?

Twoja marka osobista to sposób, w jaki inni ludzie Cię postrzegają - na dobre i na złe. Marka osobista nie jest tworzona z dnia na dzień. Potrzeba czasu i konsekwencji, aby ten wizerunek utrzymał się w pracy i na świecie. Jak więc stworzyć…

  • Marka osobista
  • Strategia

Jak stworzyć markę osobistą, która da Ci miliony?

Tim Stodz na swoim blogu podzielił się modelem budowania marki osobistej. Tim swoją markę buduje w konkretnym celu - chce zarabiać na niej przynajmniej milion dolarów. Ten model opiera się o konkretny schemat, który wykorzystuje wielu innych…

  • Marka osobista
  • Strategia