Biznes: Strategia

Tag: Strategia | Sekcja: Biznes | Znalezionych wskazówek: 37

3 ważne elementy niezbędne do zbudowania społeczności

Pewnie słysząc słowo "społeczność" masz już dość. Słowo to ostatnio jest bardzo nadużywane. Niemniej jednak wiele marek się rozwinęło wręcz wykładniczo dzięki ważnej, skoncentrowanej na kliencie strategii rozwoju - budowaniu…

  • Społeczność
  • Strategia

Umieść gratisy w swoim sklepie

Rozdawanie gratisów to naprawdę skuteczna strategia, zwłaszcza jeśli chodzi o produkty cyfrowe. W ten sposób zapewniasz użytkownikom mnóstwo darmowej wartości, ale przede wszystkim zaczynasz budować zaufanie. W końcu ludzie zaufają ci na…

  • Strategia

Skróć bezpłatne okresy próbne, aby uzyskać więcej konwersji

Celem bezpłatnego okresu próbnego jest pokazanie potencjalnemu klientowi wartości Twojego produktu oraz jak najszybsze przekształcenie go w płacącego klienta. Pytanie zatem - jak długo powinien trwać taki darmowy okres próbny, aby…

  • Strategia

Spraw, by użytkownicy wyznaczali sobie cele

Chcesz, aby użytkownicy zostali na dłużej? Spróbuj nakłonić ich do wyznaczenia sobie celu. Taką właśnie strategię obrała aplikacja do nauki języków Duolingo. Kiedy użytkownik po raz pierwszy rejestruje się na koncie, jest proszony o…

  • Strategia

Jak stworzyć minimonopol?

Można powiedzieć, że bogactwa leżą w niszach. I nie chodzi tylko o budowanie firm. Zawężenie grupy docelowej to świetny sposób na skupienie uwagi i stworzenie możliwości dla siebie i swojej marki osobistej. Zauważ, że każdy znany…

  • Marka osobista
  • Model biznesowy
  • Strategia

Pokaż, że jesteś małą firmą

Nie wiem czy wiesz, ale 81% ludzi twierdzi, że (przynajmniej czasami) zdaje sobie sprawę z wielkości firmy, kiedy od niej kupuje. I okazuje się, że wielkość firmy, od której kupują, ma znaczenie w procesie zakupowym. A to dlatego, że…

  • Strategia

Jak stworzyć silną markę osobistą?

Twoja marka osobista to sposób, w jaki inni ludzie Cię postrzegają - na dobre i na złe. Marka osobista nie jest tworzona z dnia na dzień. Potrzeba czasu i konsekwencji, aby ten wizerunek utrzymał się w pracy i na świecie. Jak więc stworzyć…

  • Marka osobista
  • Strategia