Biznes: Strategia

Tag: Strategia | Sekcja: Biznes | Znalezionych wskazówek: 34

Na czym się skupić w zależności od poziomu rozwoju firmy?

Pewnie każdy rasowy przedsiębiorca marzy o stworzeniu dużej firmy, która generuje ogromne zyski. Mało komu ta sztuka się jednak udaje, a jedną z przyczyn jest skupianie się na niewłaściwych rzeczach na danym poziomie rozwoju firmy. Na…

  • Strategia
  • Wskazówka

Jak wygrać na "Product Hunt" za każdym razem?

Product Hunt to świetne miejsce do znalezienia wczesnych użytkowników dla Twojego produktu. Wraz z rozwojem firmy przedsiębiorcy zazwyczaj odchodzą od tej platformy (wielu hobbystów niekoniecznie jest dobrymi klientami, zwłaszcza w branżach…

  • Produkt
  • Społeczność
  • Strategia

Szablon tworzenia historii dostarczającej wartość klientom

Przedsiębiorcy ponoszą porażkę w biznesie często dlatego, że nie dostarczają ludziom prawdziwej wartości. Żeby jednak klient wiedział, że kupno u Ciebie oznacza dla niego wartość dodaną, to musisz mu o tym najpierw powiedzieć. Trzeba…

  • Strategia

Pozwól użytkownikom zapraszać innych za darmo. Opłaty pobieraj później

Jak to mówią - wyprodukować coś potrafi każdy głupi. Prawdziwe wyzwanie pojawia się, gdy trzeba to coś sprzedać. Tutaj trzeba mieć już odpowiednią strategię i wyróżniać się na konkurencyjnym rynku. Jedną z firm, której udało…

  • Model biznesowy
  • Strategia

3 ważne elementy niezbędne do zbudowania społeczności

Pewnie słysząc słowo "społeczność" masz już dość. Słowo to ostatnio jest bardzo nadużywane. Niemniej jednak wiele marek się rozwinęło wręcz wykładniczo dzięki ważnej, skoncentrowanej na kliencie strategii rozwoju - budowaniu…

  • Społeczność
  • Strategia

Umieść gratisy w swoim sklepie

Rozdawanie gratisów to naprawdę skuteczna strategia, zwłaszcza jeśli chodzi o produkty cyfrowe. W ten sposób zapewniasz użytkownikom mnóstwo darmowej wartości, ale przede wszystkim zaczynasz budować zaufanie. W końcu ludzie zaufają ci na…

  • Strategia

Skróć bezpłatne okresy próbne, aby uzyskać więcej konwersji

Celem bezpłatnego okresu próbnego jest pokazanie potencjalnemu klientowi wartości Twojego produktu oraz jak najszybsze przekształcenie go w płacącego klienta. Pytanie zatem - jak długo powinien trwać taki darmowy okres próbny, aby…

  • Strategia