Biznes

Najlepsze taktyki i wskazówki biznesowe

Skróć bezpłatne okresy próbne, aby uzyskać więcej konwersji

Celem bezpłatnego okresu próbnego jest pokazanie potencjalnemu klientowi wartości Twojego produktu oraz jak najszybsze przekształcenie go w płacącego klienta. Pytanie zatem - jak długo powinien trwać taki darmowy okres próbny, aby…

  • Strategia

6 sposobów na lepsze generowanie organicznych wyników na YouTube

Generowanie organicznych wyników na YouTube nie jest proste. Zwłaszcza jeśli nie wiesz na co tak naprawdę trzeba zwrócić uwagę. Poniżej znajdziesz krótką listę rzeczy, o które warto zadbać przy każdej publikacji na TouTube: 1. Temat…

  • Social media
  • YouTube

10 rzeczy, o których musisz pomyśleć zanim wprowadzisz produkt na rynek

Jeśli planujesz stworzyć i wprowadzić na rynek produkt, to zanim to zrobisz pomyśl o tych 10 rzeczach: 1. Czy ktoś rzeczywiście tego produktu chce/potrzebuje? Oszczędź sobie wiele problemów i dowiedz się tego ZANIM w ogóle zaczniesz…

  • Produkt

Najlepsze nisze na YouTube

Wiele osób marzy o własnym kanale na YouTube, na którym mogłyby zarabiać godziwe pieniądze. I już na samym początku pojawia się problem z wyborem tematyki kanału. Każdy szuka niszy i zastanawia się co się stanie, gdy wybierze…

  • Pomysł na biznes
  • Wideo
  • YouTube

Jak zacząć biznes nie mając pomysłu na biznes?

Czy można tworzyć firmę i robić biznes jeśli nie ma się nawet pomysłu na biznes? Okazuje się, że tak i to z całkiem niezłym skutkiem. Justin Welsh pokazał na swoim Twitterze jak zarobił milion trzysta tysięcy dolarów w 810 dni.…

  • Pomysł na biznes

Spraw, by użytkownicy wyznaczali sobie cele

Chcesz, aby użytkownicy zostali na dłużej? Spróbuj nakłonić ich do wyznaczenia sobie celu. Taką właśnie strategię obrała aplikacja do nauki języków Duolingo. Kiedy użytkownik po raz pierwszy rejestruje się na koncie, jest proszony o…

  • Strategia

Jak stworzyć minimonopol?

Można powiedzieć, że bogactwa leżą w niszach. I nie chodzi tylko o budowanie firm. Zawężenie grupy docelowej to świetny sposób na skupienie uwagi i stworzenie możliwości dla siebie i swojej marki osobistej. Zauważ, że każdy znany…

  • Marka osobista
  • Model biznesowy
  • Strategia