Biznes

Najlepsze taktyki i wskazówki biznesowe

4 sposoby na przetestowanie pomysłu na biznes

Jak sprawdzić czy Twój pomysł na biznes jest dobry? Dobry, czyli taki, który ma szansę na sukces rynkowy. Zanim zaczniesz wydawać fortunę na coś co może okazać się rynkową klapą, warto przetestować swój pomysł i sprawdzić czy ma on…

  • Pomysł na biznes
  • Wskazówka

HelloFresh i jej strategia biznesowa

HelloFresh była jedną z pierwszych firm, które weszły na rynek w branży zestawów posiłków. Firma dostarcza do domów klientów świeże i gotowe do przyrządzenia zestawy posiłków. Wystarczy otworzyć pudełko, podgrzać wstępnie…

  • Case Study
  • Model biznesowy
  • Pomysł na biznes

Koła zamachowe wzrostu czyli jak rozwijać biznes bez ciężkiej pracy

Koła zamachowe są kluczem do stworzenia dobrze prosperującego biznesu, w którym rozpęd rośnie szybciej... a Ty nie musisz cięższej pracować. Dlatego jeśli nie chcesz ciężko pracować, a mimo to rozwijać biznes, to musisz stworzyć dla…

  • Case Study
  • Newsletter
  • Strategia

Jak zbudować prawdziwy program lojalnościowy, a nie tylko program nagród?

Programy lojalnościowe i programy nagród to nie to samo. Wiele marek posiada programy lojalnościowe. Klienci są nagradzani rabatami lub próbkami produktów za wcześniejsze zakupy. Ma to charakter transakcyjny, bo nagradzane są zakupy. Z…

  • Afiliacja
  • Case Study

Jak dojść od 0 do 500 tysięcy obserwujących na LinkedIn?

Źródłem złych treści na LinkedIn nie jest złe pisanie, ale złe systemy. Matt Grey podzielił się swoimi 8 kluczowymi strategiami, które pomogły mu pozyskać ponad 500 tys. obserwujących na LinkedIn. Oto one: #1. Wybierz jeden…

  • LinkedIn
  • Społeczność

"Rób mniej" czyli niestandardowa strategia budowania przewagi konkurencyjnej

Wiele osób myśli, że aby pokonać konkurencję, trzeba "robić więcej" niż ona. Jeśli konkurencja oferuje 3 rodzaje usług, to my powinniśmy przynajmniej 4. Jeśli w konkurencyjnej firmie zatrudniają 10 osób, to my powinniśmy zatrudniać…

  • Model biznesowy
  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

Który kanał marketingowy jest najlepszy dla Twojego biznesu?

Istnieje tylko kilka podstawowych sposobów na rozwój firmy. I nie wszystkie sposoby działają dla wszystkich firm. Zobacz poniższą grafikę i umieść na wykresie swój produkt, a uzyskasz ogólny obraz co prawdopodobnie zadziała: Duże…

  • Produkt
  • Strategia