Biznes

Najlepsze taktyki i wskazówki biznesowe

Jak zdobywać klientów, gdy płatne reklamy nie wchodzą w grę?

Nie potrzebujesz płatnych reklam, żeby odnieść sukces. Oczywiście z reklamami jest to łatwiej zrobić. Tyle, że nie zawsze firmy mają pieniądze na reklamę, albo produkty, które wytwarzają, nie mogą być reklamowane. Co wtedy…

  • Case Study
  • Klient
  • Strategia

Sposób na zdobycie wielu obserwujących dzięki gratisom

Poznaj ciekawą i prostą taktykę, która praktycznie zawsze przekłada się na zwiększenie ruchu oraz pozyskanie nowych obserwujących. Taktyka ta opiera się na rozdawaniu gratisów. A oto jej główne założenia: • Gratis/prezent, który…

  • Social media
  • Społeczność
  • Wskazówka

Prawo przeciwieństwa czyli jak wykorzystać siłę konkurencji na swoją korzyść

W konkurencyjnym świecie biznesu firmy często dążą do zajęcia pozycji lidera na rynku. Jednak dla tych, które nie mają szans na objęcie pierwszego miejsca, istnieje skuteczna strategia marketingowa – prawo przeciwieństwa. W…

  • Produkt
  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

5 błędów przez które mały firmy tracą klientów

Mikro i małe firmy to aż 99,8% przedsiębiorstw w Polsce. Wielkość firmy jednak nie jest żadnym wyznacznikiem jej jakości. Co zatem decyduje o sukcesie lub porażce małych biznesów? Poznaj 5 najczęstszych błędów, przez które możesz…

  • Klient

Jak znaleźć nazwę dla międzynarodowej firmy?

Jak znaleźć nazwę, która będzie zrozumiała i oddziaływująca na potencjalnych klientów od Nowego Jorku, przez Nairobi, aż po Pekin? Badania naukowe z wielojęzycznej Szwajcarii wskazują kluczowe elementy nazwy, które należy mieć na…

  • Branding

6 kluczowych lekcji jak budować social media dla celów biznesowych

Alex Hormozi na swoim kanale YouTube zamieścił wideo, w którym podzielił się wnioskami po stworzeniu ogromnej ilości treści w ciągu ostatnich 40 miesięcy. W tym czasie zdobył on 7,8 mln obserwujących! Oto 6 kluczowych lekcji skierowanych…

  • Social media
  • YouTube

Strategia budowania marki dla "nudnych" produktów

Jeśli zastanawiasz się jaką przyjąć strategię budowania marki, to musisz wziąć pod uwagę przede wszystkim produkt, który sprzedajesz. Kluczowym elementem jest dopasowanie tej strategii do poziomu zainteresowania daną kategorią produktu.…

  • Case Study
  • Produkt
  • Strategia