Biznes

Najlepsze taktyki i wskazówki biznesowe

Strategia budowania marki dla "nudnych" produktów

Jeśli zastanawiasz się jaką przyjąć strategię budowania marki, to musisz wziąć pod uwagę przede wszystkim produkt, który sprzedajesz. Kluczowym elementem jest dopasowanie tej strategii do poziomu zainteresowania daną kategorią produktu.…

  • Case Study
  • Produkt
  • Strategia

Jak zakrzywiona linia może zmienić postrzeganie Twojej marki?

Każdy szczegół w Twoich projektach, logo lub identyfikacji wizualnej może mieć znaczenie i wywierać silny wpływ. Mogą to być użyte kolory, czcionka oraz to, jak strukturalnie wygląda projekt. Naukowcy odkryli, że nawet zwykła…

  • Branding
  • Produkt

Jak pomyślnie wprowadzić produkt na rynek?

Przedsiębiorcy każdego dnia wprowadzają na rynek setki produktów. I większość z tych przedsiębiorców… ponosi porażkę. Poznaj więc, jak powinno się planować premierę produktu, aby miał on szansę odnieść sukces na rynku. Krok…

  • Produkt
  • Rynek

5 strategii, aby przyciągnąć klientów

Marketing to nie tylko ładna strona internetowa czy fajne posty na Facebooku. To przede wszystkim strategia marketingowa. Strategia marketingowa określa co Twój potencjalny klient ma zobaczyć i pomyśleć o Twojej firmie, aby mógł podjąć…

  • Model biznesowy
  • Strategia

Jak skalować swój biznes online?

Większość przedsiębiorców online rozpoczyna swoją przygodę z biznesem z jednym produktem. Może to być usługa, subskrypcja, coaching lub produkt cyfrowy. Jest to świetny sposób, aby nauczyć się sprzedawać tę jedną rzecz właściwemu…

  • Model biznesowy
  • Produkt
  • Strategia

Jak rozpoznać świetne pomysły na wideo?

Paddy Galloway ma kanał na YouTube. Udało mu się zebrać ponad pół miliona subskrybentów publikując jedynie 33 filmy! O tym, że się zna na tym co robi niech świadczą też współprace z kanałami takimi jak Mr. Beast i RedBull, które…

  • Wideo
  • Wskazówka
  • YouTube

12 strategii wejścia na rynek

Pozyskanie pierwszych klientów może być jedną z najtrudniejszych albo najłatwiejszych rzeczy. Jest to naprawdę trudne, jeśli robisz to nieprawidłowo dla swojego typu produktu. Sposób podejścia zależy od: • Intencji zakupowej klienta…

  • Produkt
  • Rynek