Biznes

Najlepsze taktyki i wskazówki biznesowe

5 błędów przez które mały firmy tracą klientów

Mikro i małe firmy to aż 99,8% przedsiębiorstw w Polsce. Wielkość firmy jednak nie jest żadnym wyznacznikiem jej jakości. Co zatem decyduje o sukcesie lub porażce małych biznesów? Poznaj 5 najczęstszych błędów, przez które możesz…

  • Klient

Jak znaleźć nazwę dla międzynarodowej firmy?

Jak znaleźć nazwę, która będzie zrozumiała i oddziaływująca na potencjalnych klientów od Nowego Jorku, przez Nairobi, aż po Pekin? Badania naukowe z wielojęzycznej Szwajcarii wskazują kluczowe elementy nazwy, które należy mieć na…

  • Branding

6 kluczowych lekcji jak budować social media dla celów biznesowych

Alex Hormozi na swoim kanale YouTube zamieścił wideo, w którym podzielił się wnioskami po stworzeniu ogromnej ilości treści w ciągu ostatnich 40 miesięcy. W tym czasie zdobył on 7,8 mln obserwujących! Oto 6 kluczowych lekcji skierowanych…

  • Social media
  • YouTube

Strategia budowania marki dla "nudnych" produktów

Jeśli zastanawiasz się jaką przyjąć strategię budowania marki, to musisz wziąć pod uwagę przede wszystkim produkt, który sprzedajesz. Kluczowym elementem jest dopasowanie tej strategii do poziomu zainteresowania daną kategorią produktu.…

  • Case Study
  • Produkt
  • Strategia

Jak zakrzywiona linia może zmienić postrzeganie Twojej marki?

Każdy szczegół w Twoich projektach, logo lub identyfikacji wizualnej może mieć znaczenie i wywierać silny wpływ. Mogą to być użyte kolory, czcionka oraz to, jak strukturalnie wygląda projekt. Naukowcy odkryli, że nawet zwykła…

  • Branding
  • Produkt

Jak pomyślnie wprowadzić produkt na rynek?

Przedsiębiorcy każdego dnia wprowadzają na rynek setki produktów. I większość z tych przedsiębiorców… ponosi porażkę. Poznaj więc, jak powinno się planować premierę produktu, aby miał on szansę odnieść sukces na rynku. Krok…

  • Produkt
  • Rynek

5 strategii, aby przyciągnąć klientów

Marketing to nie tylko ładna strona internetowa czy fajne posty na Facebooku. To przede wszystkim strategia marketingowa. Strategia marketingowa określa co Twój potencjalny klient ma zobaczyć i pomyśleć o Twojej firmie, aby mógł podjąć…

  • Model biznesowy
  • Strategia