Biznes

Najlepsze taktyki i wskazówki biznesowe

Jak skalować swój biznes online?

Większość przedsiębiorców online rozpoczyna swoją przygodę z biznesem z jednym produktem. Może to być usługa, subskrypcja, coaching lub produkt cyfrowy. Jest to świetny sposób, aby nauczyć się sprzedawać tę jedną rzecz właściwemu…

  • Model biznesowy
  • Produkt
  • Strategia

Jak rozpoznać świetne pomysły na wideo?

Paddy Galloway ma kanał na YouTube. Udało mu się zebrać ponad pół miliona subskrybentów publikując jedynie 33 filmy! O tym, że się zna na tym co robi niech świadczą też współprace z kanałami takimi jak Mr. Beast i RedBull, które…

  • Wideo
  • Wskazówka
  • YouTube

12 strategii wejścia na rynek

Pozyskanie pierwszych klientów może być jedną z najtrudniejszych albo najłatwiejszych rzeczy. Jest to naprawdę trudne, jeśli robisz to nieprawidłowo dla swojego typu produktu. Sposób podejścia zależy od: • Intencji zakupowej klienta…

  • Produkt
  • Rynek

4 sposoby na przetestowanie pomysłu na biznes

Jak sprawdzić czy Twój pomysł na biznes jest dobry? Dobry, czyli taki, który ma szansę na sukces rynkowy. Zanim zaczniesz wydawać fortunę na coś co może okazać się rynkową klapą, warto przetestować swój pomysł i sprawdzić czy ma on…

  • Pomysł na biznes
  • Wskazówka

HelloFresh i jej strategia biznesowa

HelloFresh była jedną z pierwszych firm, które weszły na rynek w branży zestawów posiłków. Firma dostarcza do domów klientów świeże i gotowe do przyrządzenia zestawy posiłków. Wystarczy otworzyć pudełko, podgrzać wstępnie…

  • Case Study
  • Model biznesowy
  • Pomysł na biznes

Koła zamachowe wzrostu czyli jak rozwijać biznes bez ciężkiej pracy

Koła zamachowe są kluczem do stworzenia dobrze prosperującego biznesu, w którym rozpęd rośnie szybciej... a Ty nie musisz cięższej pracować. Dlatego jeśli nie chcesz ciężko pracować, a mimo to rozwijać biznes, to musisz stworzyć dla…

  • Case Study
  • Newsletter
  • Strategia

Jak zbudować prawdziwy program lojalnościowy, a nie tylko program nagród?

Programy lojalnościowe i programy nagród to nie to samo. Wiele marek posiada programy lojalnościowe. Klienci są nagradzani rabatami lub próbkami produktów za wcześniejsze zakupy. Ma to charakter transakcyjny, bo nagradzane są zakupy. Z…

  • Afiliacja
  • Case Study