Biznes

Najlepsze taktyki i wskazówki biznesowe

Jak dojść od 0 do 500 tysięcy obserwujących na LinkedIn?

Źródłem złych treści na LinkedIn nie jest złe pisanie, ale złe systemy. Matt Grey podzielił się swoimi 8 kluczowymi strategiami, które pomogły mu pozyskać ponad 500 tys. obserwujących na LinkedIn. Oto one: #1. Wybierz jeden…

  • LinkedIn
  • Społeczność

"Rób mniej" czyli niestandardowa strategia budowania przewagi konkurencyjnej

Wiele osób myśli, że aby pokonać konkurencję, trzeba "robić więcej" niż ona. Jeśli konkurencja oferuje 3 rodzaje usług, to my powinniśmy przynajmniej 4. Jeśli w konkurencyjnej firmie zatrudniają 10 osób, to my powinniśmy zatrudniać…

  • Model biznesowy
  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

Który kanał marketingowy jest najlepszy dla Twojego biznesu?

Istnieje tylko kilka podstawowych sposobów na rozwój firmy. I nie wszystkie sposoby działają dla wszystkich firm. Zobacz poniższą grafikę i umieść na wykresie swój produkt, a uzyskasz ogólny obraz co prawdopodobnie zadziała: Duże…

  • Produkt
  • Strategia

Innowacje, które mogą zabić Twoją firmę

Aż 52% firm, które w 2000 roku znajdowały się na liście Fortune 500 (500 największych firm) zbankrutowało do 2020 roku. A zatem większość z tych największych firm upadła w ciągu zaledwie dwóch dekad. Ogólnie firmy mają dwie opcje,…

  • Innowacje
  • Strategia

Rozwiąż wszystkie problemy klienta jeśli chcesz, żeby od Ciebie kupił

Wystarczy, że Twój produkt nie będzie rozwiązywał chociaż jednego problemu danej osoby, to ta osoba często nie dokona zakupu. Wykorzystaj zatem proces opisany przez Alexa Hormozi w książce $100M Offers do generowania pomysłów na…

  • Produkt
  • Strategia

Co koktajl mleczny może powiedzieć Ci na temat preferencji zakupowych klientów?

Do jakiej pracy można wynająć koktajl mleczny? Twoi klienci "wynajmują" produkty, aby wykonywały dla nich określone "zadania". I często nie są tego świadomi. Przykład koktajlu mlecznego pochodzi od klienta restauracji Claytona…

  • Strategia

'Suchy styczeń' czyli jak zarobić na bezalkoholowym piwie

Dry January czyli 'Suchy styczeń' to inicjatywa zachęcająca do powstrzymania się od picia alkoholu przez cały styczeń. Chodzi o to, żeby po świątecznych i sylwestrowych szaleństwach postawić przed sobą wyzwanie i spędzić 31 dni bez…

  • Case Study
  • Model biznesowy