Biznes

Najlepsze taktyki i wskazówki biznesowe

10 zasad jak nakręcić viralowe wideo

Chcesz nakręcić wideo, które stanie się viralem w mediach społecznościowych? Poznaj zatem te 10 zasad tworzenia popularnych treści wideo: #1. Najważniejsze pierwsze 3 sekundy filmu Nie zaczynaj filmu od słów: "W dzisiejszym filmie bla,…

  • Social media
  • TikTok
  • Wideo
  • YouTube

Jak zarobić 9-cyfrowe kwoty na alternatywie kawy?

Masz takie dwa hasła reklamowe: • "Zacznij swój poranek od nowego energetyzującego napoju grzybowego" • "Zacznij swój poranek od alternatywy nr 1 dla kawy" Przyznasz, że pierwsze hasło trochę przeraża i pewnie większość osób…

  • Case Study
  • Pomysł na biznes

Jak Shakepay wykorzystuje grywalizację codziennego użytkowania do zwiększenia LTV i utrzymania użytkowników?

Kanadyjska aplikacja mobilna o nazwie Shakepay oferuje jedną z najlepszych gier motywacyjnych zachęcających ludzi do codziennego otwierania aplikacji i chwalenia się nią znajomym. Czym jest Shakepay? Jest to prosta aplikacja do…

  • Case Study
  • Model biznesowy

Efekt sieciowy czyli dlaczego niektóre marki porywają tłumy

Wiesz co łączy takie firmy jak Apple, Facebook, Slack, Airbnb? Osiągnęły niesamowity sukces biznesowy wykorzystując efekt sieciowy. Co to jest efekt sieciowy? Efekt sieciowy to pojęcie w ekonomii, które polega na tym, że konsumenci…

  • Case Study
  • Model biznesowy
  • Przewaga konkurencyjna

Jak stworzyć dobrą listę mailingową dzięki gratisom?

Gratisy są często uważane za najgorszą strategię generowania leadów. Z jednego powodu - tak można pozyskać dużą ilość leadów, ale o niskiej jakości. Tymczasem twórcy popularnego kanału na YouTube Colin i Samir pokazali, że można…

  • Newsletter

Zagraj w 'grę przeciwieństw' ze swoją strategią

Nie bądź najlepszy, bądź jedyny. W przeciwnym razie będzie to krwawa walka. Jeśli będziesz robić dokładnie to samo, co inni, to będzie to ciężka walka dla Ciebie. Twoje marże wyparują, szczególnie jeśli są Twoi konkurenci są…

  • Strategia

Jak konkurować z gigantami? Przykład z rynku czekolady

Zmierzenie się z gorylem o wadze przekraczającej pół tony nie jest łatwe. Zwłaszcza, gdy tymi gorylami są Ferrero lub Nestle. Wtedy to już nie jest walka z gorylem. To bitwa z prawdziwym King Kongiem. Cóż, zespół Mid-Day Squares chyba…

  • Case Study
  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia