Biznes: Case Study

Tag: Case Study | Sekcja: Biznes | Znalezionych wskazówek: 19

3 kroki do dominacji czyli jak sprzedawać więcej niż McDonald's

Czasem, żeby zdobyć klientów, nie musisz mieć najlepszego produktu. Wystarczy, że umiejętnie pokażesz, dlaczego konkurencja wypada gorzej. Sweetgreen, marka zdrowej żywności, postanowiła rzucić wyzwanie McDonald's w sprzedaży frytek.…

  • Case Study
  • Hak wzrostu
  • Strategia

4 wskazówki, które pomogły Slackowi zarabiać więcej

Czasem sukces nie zależy od większej liczby klientów, ale od lepszego sposobu ich monetyzacji. Slack – popularne narzędzie do komunikacji w zespołach – miał miliony użytkowników, ale problem z przekonaniem ich do płatnych planów. Jak…

  • Case Study
  • Hak wzrostu
  • Model biznesowy

Jak ominąć cięcia zasięgów w social media i zwiększyć ruch na swoją stronę?

Social media nie lubią, gdy odsyłasz użytkowników poza swoją platformę. Algorytmy takich serwisów jak LinkedIn, X (Twitter), czy Instagram celowo ograniczają zasięgi postów, które zawierają linki prowadzące do zewnętrznych stron…

  • Case Study
  • LinkedIn
  • Social media
  • Twitter / X

Nie konkuruj ceną. Wygraj przewagą!

Rywalizacja w biznesie jest coraz większa. Przepełniony rynek, zdominowany przez oferty z gwarancjami zwrotu pieniędzy i agresywnymi promocjami, wymaga od przedsiębiorców bardziej kreatywnego podejścia do pokonania konkurencji. Jak to…

  • Case Study
  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

Jak zdobywać klientów, gdy płatne reklamy nie wchodzą w grę?

Nie potrzebujesz płatnych reklam, żeby odnieść sukces. Oczywiście z reklamami jest to łatwiej zrobić. Tyle, że nie zawsze firmy mają pieniądze na reklamę, albo produkty, które wytwarzają, nie mogą być reklamowane. Co wtedy…

  • Case Study
  • Klient
  • Strategia

Strategia budowania marki dla "nudnych" produktów

Jeśli zastanawiasz się jaką przyjąć strategię budowania marki, to musisz wziąć pod uwagę przede wszystkim produkt, który sprzedajesz. Kluczowym elementem jest dopasowanie tej strategii do poziomu zainteresowania daną kategorią produktu.…

  • Case Study
  • Produkt
  • Strategia

HelloFresh i jej strategia biznesowa

HelloFresh była jedną z pierwszych firm, które weszły na rynek w branży zestawów posiłków. Firma dostarcza do domów klientów świeże i gotowe do przyrządzenia zestawy posiłków. Wystarczy otworzyć pudełko, podgrzać wstępnie…

  • Case Study
  • Model biznesowy
  • Pomysł na biznes