Biznes: Case Study

Tag: Case Study | Sekcja: Biznes | Znalezionych wskazówek: 19

Koła zamachowe wzrostu czyli jak rozwijać biznes bez ciężkiej pracy

Koła zamachowe są kluczem do stworzenia dobrze prosperującego biznesu, w którym rozpęd rośnie szybciej... a Ty nie musisz cięższej pracować. Dlatego jeśli nie chcesz ciężko pracować, a mimo to rozwijać biznes, to musisz stworzyć dla…

  • Case Study
  • Newsletter
  • Strategia

Jak zbudować prawdziwy program lojalnościowy, a nie tylko program nagród?

Programy lojalnościowe i programy nagród to nie to samo. Wiele marek posiada programy lojalnościowe. Klienci są nagradzani rabatami lub próbkami produktów za wcześniejsze zakupy. Ma to charakter transakcyjny, bo nagradzane są zakupy. Z…

  • Afiliacja
  • Case Study

'Suchy styczeń' czyli jak zarobić na bezalkoholowym piwie

Dry January czyli 'Suchy styczeń' to inicjatywa zachęcająca do powstrzymania się od picia alkoholu przez cały styczeń. Chodzi o to, żeby po świątecznych i sylwestrowych szaleństwach postawić przed sobą wyzwanie i spędzić 31 dni bez…

  • Case Study
  • Model biznesowy

Jak marka Truff stała się potentatem na rynku sosów?

Najbardziej wartościowe marki już nie koncentrują się na sprzedaży bezpośredniej do klienta (DTC - Direct to Customer), ale działają wielokanałowo. Tylko tak mają szansę stać się markami naprawdę dominującymi. Taką drogę właśnie…

  • Case Study
  • Model biznesowy

Jak budować społeczność?

Społeczność - najłatwiejsze hasło do "rzucenia", ale chyba jedna z najtrudniejszych rzeczy do zbudowania. Społeczność to plemię. To coś więcej niż tylko grupa ludzi. To kolektyw, który podziela wspólne zainteresowania, wartości i…

  • Case Study
  • Social media
  • Społeczność

Jak Loom stał się firmą wartą miliard dolarów?

Loom to firma technologiczna dostarczająca oprogramowanie do komunikacji wideo w pracy. Ich programu używa już ponad 14 milionów ludzi. W 2022 roku firma została kupiona przez Atlassian za 975 milionów dolarów. Co ciekawe, aby osiągnąć…

  • Case Study
  • Model biznesowy

Carne Shabu czyli jak można wprowadzić nowy produkt na rynek

Jeśli nie jesteś fanem suszonej wołowiny, to… nic nie szkodzi. Z tej lekcji na pewno wyniesiesz cenną wiedzę. Większość produktów z suszoną wołowiną wygląda tak samo. Czerwono-białe opakowanie, pogrubione litery itd. Wszystko…

  • Case Study
  • Produkt
  • Rynek