Biznes: Produkt

Tag: Produkt | Sekcja: Biznes | Znalezionych wskazówek: 21

Jak powinien wyglądać proces tworzenia start-upu?

Wiele osób ma pomysł na biznes, ale nie wie od czego zacząć. Tim Stodz na swoim blogu daje gotową receptę i pokazuje krok po kroku co trzeba zrobić, aby z sukcesem stworzyć start-up. Krok 1: Stwórz stronę internetową W świecie mediów…

  • Pomysł na biznes
  • Produkt

Jak wygrać na "Product Hunt" za każdym razem?

Product Hunt to świetne miejsce do znalezienia wczesnych użytkowników dla Twojego produktu. Wraz z rozwojem firmy przedsiębiorcy zazwyczaj odchodzą od tej platformy (wielu hobbystów niekoniecznie jest dobrymi klientami, zwłaszcza w branżach…

  • Produkt
  • Społeczność
  • Strategia

5 porad dla nowych start-upów

Jeśli planujesz wystartować z nową firmą lub produktem, to weź sobie do serca następujące porady. Pochodzą one od Andrew Gazdeckiego - człowieka, który z sukcesem stworzył i rozwinął kilka firm technologicznych. 1. Znajdź wymarzonego…

  • Produkt
  • Wskazówka

10 rzeczy, o których musisz pomyśleć zanim wprowadzisz produkt na rynek

Jeśli planujesz stworzyć i wprowadzić na rynek produkt, to zanim to zrobisz pomyśl o tych 10 rzeczach: 1. Czy ktoś rzeczywiście tego produktu chce/potrzebuje? Oszczędź sobie wiele problemów i dowiedz się tego ZANIM w ogóle zaczniesz…

  • Produkt

6 kluczowych lekcji, aby stworzyć produkt MVP

Zacznę od tego czym jest MVP. To skrót od Minimum Viable Product i w wolnym tłumaczeniu oznacza produkt o kluczowej funkcjonalności. Innymi słowy taki produkt musi posiadać jedynie te funkcje, które stanowiły będą wymaganą minimalną…

  • Pomysł na biznes
  • Produkt

3 wskazówki dotyczące modelu biznesowego, gdy nie masz powtarzających się przychodów

Jest wiele świetnych start-upów, które mają niesamowity produkt, ale nie za bardzo mają sposób na osiąganie powtarzających się przychodów. Dlatego wszystko w Twoim biznesie będzie dużo trudniejsze jeśli: • Twój produkt zapewnia Ci…

  • Model biznesowy
  • Produkt

Nowe funkcjonalności nie zawsze wychodzą na dobre

Seth Godin (mistrz marketingu) na swoim blogu mówi na temat rozrostu funkcjonalności w produktach i zagrożeń z tym związanych. Dodanie nowej funkcjonalności do produktu jest najczęściej bardzo tanie, zwłaszcza jeśli to porównamy z…

  • Produkt