Biznes: Strategia

Tag: Strategia | Sekcja: Biznes | Znalezionych wskazówek: 34

Wygraj, smakując okropnie i kosztując więcej

W książce 'Alchemia: Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu' Rory Sutherland mówił o tym, jak można konkurować z Coca Colą. Logicznie rzecz biorąc, można próbować to robić poprzez: • większą puszkę •…

  • Case Study
  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

4 czynniki pozwalające znaleźć świetny rynek z ukrytym popytem

"Znajdź i nakarm wygłodniały tłum" - tak mogłaby wyglądać rada na temat poszukiwania odpowiedniego rynku. I jest to prawda. Możesz bowiem mieć kiepski produkt, przeciętną ofertę i brak umiejętności przekonywania ludzi, a mimo to…

  • Produkt
  • Rynek
  • Strategia

Opowiedz historię, którą może opowiedzieć tylko Twoja marka

Pieniądze nie mają żadnej wartości wewnętrznej. Pieniądze mają wartość, ponieważ wszyscy wierzymy w tę samą historię o ich wartości. W czasie apokalipsy zombie banknot 50 złotowy co najwyżej przyda Ci się jako podpałka, a Twoja…

  • Strategia

Najlepsze porady dotyczące wzrostu w 2023 roku

Rok 2023 się zakończył. Pora więc na trochę podsumowań. Kyle Poyar przygotował listę krótkich porad dotyczących wzrostu firmy od założycieli i liderów szybko rozwijających się startupów, takich jak June, Figma, Miro, Pinecone, Pleo,…

  • Strategia
  • Wskazówka

Znajdź swoją nieuczciwą przewagę

Nieodzownym elementem prowadzenia biznesu jest konkurencja. Żeby zwiększyć swoje szanse na sukces musisz poszukać swoich przewag konkurencyjnych. Oto 5 sposobów na uzyskanie "nieuczciwej przewagi" w biznesie: #1. Wartościowe…

  • Strategia
  • Wskazówka

Lekcje biznesu od marek luksusowych

Podczas gdy wiele branż stara się podnieść po pandemii Covid-19, sektor dóbr luksusowych kwitnie. I nie chodzi tu tylko o ostatnie lata. Sektor dóbr luksusowych zawsze był odporny na niekorzystne warunki gospodarcze. Te luksusowe marki…

  • Model biznesowy
  • Strategia
  • Wskazówka

3 kluczowe elementy dobrej strategii

Wiele "strategii" jest wypełnionych bzdurami i modnymi hasłami. Często skupiają się wyłącznie na celach (na przykład zwiększenie przychodów o 20%), nie skupiając się na tym, jak i po co w ogóle te cele osiągnąć. Richard Rumelt…

  • Strategia