Biznes: Strategia

Tag: Strategia | Sekcja: Biznes | Znalezionych wskazówek: 39

Rozwiąż wszystkie problemy klienta jeśli chcesz, żeby od Ciebie kupił

Wystarczy, że Twój produkt nie będzie rozwiązywał chociaż jednego problemu danej osoby, to ta osoba często nie dokona zakupu. Wykorzystaj zatem proces opisany przez Alexa Hormozi w książce $100M Offers do generowania pomysłów na…

  • Produkt
  • Strategia

Co koktajl mleczny może powiedzieć Ci na temat preferencji zakupowych klientów?

Do jakiej pracy można wynająć koktajl mleczny? Twoi klienci "wynajmują" produkty, aby wykonywały dla nich określone "zadania". I często nie są tego świadomi. Przykład koktajlu mlecznego pochodzi od klienta restauracji Claytona…

  • Strategia

Od sprzedaży do realizacji zamówień czyli gdzie popełniasz błąd

Powszechny błąd popełniany przez założycieli firm usługowych wygląda mniej więcej tak: "Obecnie pobieram od ludzi spore opłaty za moją wiedzę, ale jest to mnóstwo pracy. Stworzę kurs za 99 złotych i sprzedam go wielu osobom. Jest…

  • Model biznesowy
  • Strategia

Zagraj w 'grę przeciwieństw' ze swoją strategią

Nie bądź najlepszy, bądź jedyny. W przeciwnym razie będzie to krwawa walka. Jeśli będziesz robić dokładnie to samo, co inni, to będzie to ciężka walka dla Ciebie. Twoje marże wyparują, szczególnie jeśli są Twoi konkurenci są…

  • Strategia

Jak konkurować z gigantami? Przykład z rynku czekolady

Zmierzenie się z gorylem o wadze przekraczającej pół tony nie jest łatwe. Zwłaszcza, gdy tymi gorylami są Ferrero lub Nestle. Wtedy to już nie jest walka z gorylem. To bitwa z prawdziwym King Kongiem. Cóż, zespół Mid-Day Squares chyba…

  • Case Study
  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

Wygraj, smakując okropnie i kosztując więcej

W książce 'Alchemia: Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu' Rory Sutherland mówił o tym, jak można konkurować z Coca Colą. Logicznie rzecz biorąc, można próbować to robić poprzez: • większą puszkę •…

  • Case Study
  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

4 czynniki pozwalające znaleźć świetny rynek z ukrytym popytem

"Znajdź i nakarm wygłodniały tłum" - tak mogłaby wyglądać rada na temat poszukiwania odpowiedniego rynku. I jest to prawda. Możesz bowiem mieć kiepski produkt, przeciętną ofertę i brak umiejętności przekonywania ludzi, a mimo to…

  • Produkt
  • Rynek
  • Strategia