Biznes: Strategia

Tag: Strategia | Sekcja: Biznes | Znalezionych wskazówek: 49

4 fundamenty silnej tożsamości marki

Zbudowanie silnej marki to coś znacznie trudniejszego niż mogłoby się wydawać. Każdy potrafi wskazać przykłady firm, które to zrobiły świetnie, ale mało kto potrafi to powtórzyć. Dlaczego? Bo utrzymanie spójnej tożsamości marki…

  • Branding
  • Strategia
  • Wizerunek

Lekcja nowoczesnego marketingu społecznościowego od Beli

Wydawałoby się, że rynek recenzji restauracji jest zabetonowany przez gigantów takich jak Yelp, Google Reviews czy Tripadvisor. A jednak, nowa aplikacja o nazwie Beli właśnie "zjada ich na lunch", zdobywając rynek, na którym Yelp zawiódł…

  • Model biznesowy
  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

Mistrzowski pivot Garmina czyli jak gigantyczny kryzys zamienić w dominację rynkową

W 2006 roku Garmin był królem świata. Ich nawigacje samochodowe z linii nüvi były hitem, odpowiadając za 70% całkowitej sprzedaży firmy. Przychody rosły rok do roku. A potem, w 2007 roku, Apple wypuściło... iPhone'a.W mgnieniu oka…

  • Innowacje
  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

Jak w 30 sekund idealnie przedstawić swoją firmę?

Wyobraź sobie, że spotykasz potencjalnego inwestora, klienta lub partnera i masz tylko 30 sekund, by przekonać go do swojego pomysłu. Co powiesz? Jak wytłumaczysz, czym się zajmujesz – bez chaosu, skrótów i marketingowych banałów?Badania…

  • Branding
  • Strategia
  • Wizerunek

Jak stworzyć produkt, którego pragną klienci? Lekcja od marki Slate

Wielu przedsiębiorców uważa, że aby odnieść sukces, muszą tworzyć produkty z coraz większą liczbą funkcji. Tymczasem klienci często czują się przytłoczeni zbyt zaawansowaną technologią, zniechęceni wysokimi cenami i znudzeni…

  • Produkt
  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

Jak Rolex wykorzystuje certyfikaty do zyskania przewagi konkurencyjnej?

Większość ludzi myśli, że Rolex stał się ikoną luksusu dzięki eleganckim reklamom i znanym ambasadorom marki. Prawda jest jednak inna. Sekret ich wartej 10 miliardów dolarów marki tkwi w jednym słowie: certyfikacja. Na początku XX…

  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

Jak stworzyć firmę wartą miliony, startując z pomysłem na Discordzie? Case study FX Replay

Wielu małych przedsiębiorców uważa, że aby odnieść sukces, potrzebne są duże budżety, sztaby specjalistów i zmasowane kampanie reklamowe. Historia firmy FX Replay dowodzi, że to mit. Dzięki sprytnej strategii, opartej na głębokim…

  • Innowacje
  • Społeczność
  • Strategia