Biznes: Strategia

Tag: Strategia | Sekcja: Biznes | Znalezionych wskazówek: 37

3 zasady wojny partyzanckiej w biznesie czyli jak pokonać gigantów

Czujesz, że Twoja firma jest otoczona przez wielkich graczy i nie masz z nimi szans? Spokojnie – historia pokazuje, że mali mogą wygrywać z dużymi. Jak? Dzięki wojnie partyzanckiej w biznesie. Al Ries i Jack Trout, autorzy książki…

  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

3 kroki do dominacji czyli jak sprzedawać więcej niż McDonald's

Czasem, żeby zdobyć klientów, nie musisz mieć najlepszego produktu. Wystarczy, że umiejętnie pokażesz, dlaczego konkurencja wypada gorzej. Sweetgreen, marka zdrowej żywności, postanowiła rzucić wyzwanie McDonald's w sprzedaży frytek.…

  • Case Study
  • Hak wzrostu
  • Strategia

Nie konkuruj ceną. Wygraj przewagą!

Rywalizacja w biznesie jest coraz większa. Przepełniony rynek, zdominowany przez oferty z gwarancjami zwrotu pieniędzy i agresywnymi promocjami, wymaga od przedsiębiorców bardziej kreatywnego podejścia do pokonania konkurencji. Jak to…

  • Case Study
  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

Jak zdobywać klientów, gdy płatne reklamy nie wchodzą w grę?

Nie potrzebujesz płatnych reklam, żeby odnieść sukces. Oczywiście z reklamami jest to łatwiej zrobić. Tyle, że nie zawsze firmy mają pieniądze na reklamę, albo produkty, które wytwarzają, nie mogą być reklamowane. Co wtedy…

  • Case Study
  • Klient
  • Strategia

Prawo przeciwieństwa czyli jak wykorzystać siłę konkurencji na swoją korzyść

W konkurencyjnym świecie biznesu firmy często dążą do zajęcia pozycji lidera na rynku. Jednak dla tych, które nie mają szans na objęcie pierwszego miejsca, istnieje skuteczna strategia marketingowa – prawo przeciwieństwa. W…

  • Produkt
  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

Strategia budowania marki dla "nudnych" produktów

Jeśli zastanawiasz się jaką przyjąć strategię budowania marki, to musisz wziąć pod uwagę przede wszystkim produkt, który sprzedajesz. Kluczowym elementem jest dopasowanie tej strategii do poziomu zainteresowania daną kategorią produktu.…

  • Case Study
  • Produkt
  • Strategia

5 strategii, aby przyciągnąć klientów

Marketing to nie tylko ładna strona internetowa czy fajne posty na Facebooku. To przede wszystkim strategia marketingowa. Strategia marketingowa określa co Twój potencjalny klient ma zobaczyć i pomyśleć o Twojej firmie, aby mógł podjąć…

  • Model biznesowy
  • Strategia