Biznes: Strategia

Tag: Strategia | Sekcja: Biznes | Znalezionych wskazówek: 34

Jak zdobywać klientów, gdy płatne reklamy nie wchodzą w grę?

Nie potrzebujesz płatnych reklam, żeby odnieść sukces. Oczywiście z reklamami jest to łatwiej zrobić. Tyle, że nie zawsze firmy mają pieniądze na reklamę, albo produkty, które wytwarzają, nie mogą być reklamowane. Co wtedy…

  • Case Study
  • Klient
  • Strategia

Prawo przeciwieństwa czyli jak wykorzystać siłę konkurencji na swoją korzyść

W konkurencyjnym świecie biznesu firmy często dążą do zajęcia pozycji lidera na rynku. Jednak dla tych, które nie mają szans na objęcie pierwszego miejsca, istnieje skuteczna strategia marketingowa – prawo przeciwieństwa. W…

  • Produkt
  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

Strategia budowania marki dla "nudnych" produktów

Jeśli zastanawiasz się jaką przyjąć strategię budowania marki, to musisz wziąć pod uwagę przede wszystkim produkt, który sprzedajesz. Kluczowym elementem jest dopasowanie tej strategii do poziomu zainteresowania daną kategorią produktu.…

  • Case Study
  • Produkt
  • Strategia

5 strategii, aby przyciągnąć klientów

Marketing to nie tylko ładna strona internetowa czy fajne posty na Facebooku. To przede wszystkim strategia marketingowa. Strategia marketingowa określa co Twój potencjalny klient ma zobaczyć i pomyśleć o Twojej firmie, aby mógł podjąć…

  • Model biznesowy
  • Strategia

Jak skalować swój biznes online?

Większość przedsiębiorców online rozpoczyna swoją przygodę z biznesem z jednym produktem. Może to być usługa, subskrypcja, coaching lub produkt cyfrowy. Jest to świetny sposób, aby nauczyć się sprzedawać tę jedną rzecz właściwemu…

  • Model biznesowy
  • Produkt
  • Strategia

Koła zamachowe wzrostu czyli jak rozwijać biznes bez ciężkiej pracy

Koła zamachowe są kluczem do stworzenia dobrze prosperującego biznesu, w którym rozpęd rośnie szybciej... a Ty nie musisz cięższej pracować. Dlatego jeśli nie chcesz ciężko pracować, a mimo to rozwijać biznes, to musisz stworzyć dla…

  • Case Study
  • Newsletter
  • Strategia

"Rób mniej" czyli niestandardowa strategia budowania przewagi konkurencyjnej

Wiele osób myśli, że aby pokonać konkurencję, trzeba "robić więcej" niż ona. Jeśli konkurencja oferuje 3 rodzaje usług, to my powinniśmy przynajmniej 4. Jeśli w konkurencyjnej firmie zatrudniają 10 osób, to my powinniśmy zatrudniać…

  • Model biznesowy
  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia