Biznes: Strategia

Tag: Strategia | Sekcja: Biznes | Znalezionych wskazówek: 34

Który kanał marketingowy jest najlepszy dla Twojego biznesu?

Istnieje tylko kilka podstawowych sposobów na rozwój firmy. I nie wszystkie sposoby działają dla wszystkich firm. Zobacz poniższą grafikę i umieść na wykresie swój produkt, a uzyskasz ogólny obraz co prawdopodobnie zadziała: Duże…

  • Produkt
  • Strategia

Innowacje, które mogą zabić Twoją firmę

Aż 52% firm, które w 2000 roku znajdowały się na liście Fortune 500 (500 największych firm) zbankrutowało do 2020 roku. A zatem większość z tych największych firm upadła w ciągu zaledwie dwóch dekad. Ogólnie firmy mają dwie opcje,…

  • Innowacje
  • Strategia

Rozwiąż wszystkie problemy klienta jeśli chcesz, żeby od Ciebie kupił

Wystarczy, że Twój produkt nie będzie rozwiązywał chociaż jednego problemu danej osoby, to ta osoba często nie dokona zakupu. Wykorzystaj zatem proces opisany przez Alexa Hormozi w książce $100M Offers do generowania pomysłów na…

  • Produkt
  • Strategia

Co koktajl mleczny może powiedzieć Ci na temat preferencji zakupowych klientów?

Do jakiej pracy można wynająć koktajl mleczny? Twoi klienci "wynajmują" produkty, aby wykonywały dla nich określone "zadania". I często nie są tego świadomi. Przykład koktajlu mlecznego pochodzi od klienta restauracji Claytona…

  • Strategia

Od sprzedaży do realizacji zamówień czyli gdzie popełniasz błąd

Powszechny błąd popełniany przez założycieli firm usługowych wygląda mniej więcej tak: "Obecnie pobieram od ludzi spore opłaty za moją wiedzę, ale jest to mnóstwo pracy. Stworzę kurs za 99 złotych i sprzedam go wielu osobom. Jest…

  • Model biznesowy
  • Strategia

Zagraj w 'grę przeciwieństw' ze swoją strategią

Nie bądź najlepszy, bądź jedyny. W przeciwnym razie będzie to krwawa walka. Jeśli będziesz robić dokładnie to samo, co inni, to będzie to ciężka walka dla Ciebie. Twoje marże wyparują, szczególnie jeśli są Twoi konkurenci są…

  • Strategia

Jak konkurować z gigantami? Przykład z rynku czekolady

Zmierzenie się z gorylem o wadze przekraczającej pół tony nie jest łatwe. Zwłaszcza, gdy tymi gorylami są Ferrero lub Nestle. Wtedy to już nie jest walka z gorylem. To bitwa z prawdziwym King Kongiem. Cóż, zespół Mid-Day Squares chyba…

  • Case Study
  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia