Biznes: Strategia

Tag: Strategia | Sekcja: Biznes | Znalezionych wskazówek: 39

Strategia budowania marki dla "nudnych" produktów

Jeśli zastanawiasz się jaką przyjąć strategię budowania marki, to musisz wziąć pod uwagę przede wszystkim produkt, który sprzedajesz. Kluczowym elementem jest dopasowanie tej strategii do poziomu zainteresowania daną kategorią produktu.…

  • Case Study
  • Produkt
  • Strategia

5 strategii, aby przyciągnąć klientów

Marketing to nie tylko ładna strona internetowa czy fajne posty na Facebooku. To przede wszystkim strategia marketingowa. Strategia marketingowa określa co Twój potencjalny klient ma zobaczyć i pomyśleć o Twojej firmie, aby mógł podjąć…

  • Model biznesowy
  • Strategia

Jak skalować swój biznes online?

Większość przedsiębiorców online rozpoczyna swoją przygodę z biznesem z jednym produktem. Może to być usługa, subskrypcja, coaching lub produkt cyfrowy. Jest to świetny sposób, aby nauczyć się sprzedawać tę jedną rzecz właściwemu…

  • Model biznesowy
  • Produkt
  • Strategia

Koła zamachowe wzrostu czyli jak rozwijać biznes bez ciężkiej pracy

Koła zamachowe są kluczem do stworzenia dobrze prosperującego biznesu, w którym rozpęd rośnie szybciej... a Ty nie musisz cięższej pracować. Dlatego jeśli nie chcesz ciężko pracować, a mimo to rozwijać biznes, to musisz stworzyć dla…

  • Case Study
  • Newsletter
  • Strategia

"Rób mniej" czyli niestandardowa strategia budowania przewagi konkurencyjnej

Wiele osób myśli, że aby pokonać konkurencję, trzeba "robić więcej" niż ona. Jeśli konkurencja oferuje 3 rodzaje usług, to my powinniśmy przynajmniej 4. Jeśli w konkurencyjnej firmie zatrudniają 10 osób, to my powinniśmy zatrudniać…

  • Model biznesowy
  • Przewaga konkurencyjna
  • Strategia

Który kanał marketingowy jest najlepszy dla Twojego biznesu?

Istnieje tylko kilka podstawowych sposobów na rozwój firmy. I nie wszystkie sposoby działają dla wszystkich firm. Zobacz poniższą grafikę i umieść na wykresie swój produkt, a uzyskasz ogólny obraz co prawdopodobnie zadziała: Duże…

  • Produkt
  • Strategia

Innowacje, które mogą zabić Twoją firmę

Aż 52% firm, które w 2000 roku znajdowały się na liście Fortune 500 (500 największych firm) zbankrutowało do 2020 roku. A zatem większość z tych największych firm upadła w ciągu zaledwie dwóch dekad. Ogólnie firmy mają dwie opcje,…

  • Innowacje
  • Strategia