Zbudowanie odpowiedniego lejka sprzedażowego to podstawa sukcesu w sprzedaży. Dobry lejek pozwoli Ci zarabiać czyli pokryje koszty sprowadzenia ruchu na Twoją stronę internetową i da Ci jeszcze zysk ze sprzedaży. Jeśli chcesz zbudować dobry lejek sprzedażowy weź pod uwagę te 7 elementów:
Element 1 – wybierz odpowiednią zachętę
Zachęć potencjalnego klienta, aby zrobił prostą akcję na Twojej stronie (np. zostawił Ci maila, zapisał się na webinar). Zachęcisz go do tego dając mu coś naprawdę wartościowego, coś co będzie dla niego cenne. Może to być ebook, dostęp do darmowego kursu, raport, checklista, case study, zapis na webinar itp. Ważne, żeby miało wartość dla klienta i nie wymagało od niego wiele wysiłku. Na tym etapie nie próbuj niczego sprzedawać.
Czcionka:

