Sprzedaż: Oferta

Tag: Oferta | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 14

Jak rozwiać obiekcje klienta i zdobyć jego zaufanie? (część 3)

Z dwóch poprzednich wpisów wiesz, że jeśli klient nie kupuje od Ciebie to: • może mieć problem z Twoją osobą (np. nie ufa Ci) • może mieć problem z Twoim produktem (np. obawia się, że produkt nie spełni jego oczekiwań bądź nie…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Oferta

Co powinna zawierać dobra oferta?

Oferta stanowi kluczowy element sprzedaży. Bo to właśnie na jej podstawie klient podejmuje decyzję zakupową. Co zatem powinna zawierać dobrze napisana oferta? Oto sprawdzona lista elementów skutecznej oferty: #1. Obietnica Warto zacząć…

  • Oferta

Jak sprawić, żeby klient kupił TERAZ?

Marzeniem każdego sprzedawcy jest, aby klient kupował od razu. Rzadko się tak jednak dzieje. Klienci najczęściej odwlekają decyzję zakupową na później. A później to często nigdy. Na szczęście jest kilka sztuczek, które sprawią, że…

  • Klient
  • Oferta
  • Taktyki sprzedażowe

Strategie promocyjne dla firm usługowych

Sklepy e-commerce bardzo często oferują zniżki na zakup swoich towarów. Taki Black Friday czy Cyber Monday to najlepszy w roku okres dla sklepów online jak i ich klientów. Ludzie ogólnie dość dobrze rozumieją, że w przypadku towarów…

  • Cena
  • Oferta
  • Wskazówka

10 pytań, na które musi odpowiadać Twoja oferta

Twoi potencjalni klienci wchodzą na Twoją stronę, czytają Twoją ofertę… i mają szereg pytań i wątpliwości, które rodzą się im w głowach. Jeśli chcesz takiego potencjalnego klienta zamienić w klienta płacącego, musisz…

  • Copywriting
  • Oferta
  • Wskazówka

USP czyli sekret wyróżniania się w sieci

Jeśli chcesz, aby Twoja marka i biznes wyróżniały się na tle konkurencji, to odpowiedź leży w unikalnej propozycji sprzedaży (z ang. Unique Selling Proposition czyli USP). USP to wyjątkowy wyróżnik, który odróżnia Cię od konkurencji.…

  • Oferta
  • Strategia

Jak stworzyć ofertę, aby ludzie czuli się głupio, odrzucając ją?

Twoja oferta jest siłą napędową Twojego biznesu. Musisz więc tworzyć takie oferty, na które każdy powie "tak". Taką ofertę Alex Hormozi, autor książki " $100M Offers", nazywa ofertą Grand Slam (wielkim szlemem). Dwa główne problemy,…

  • Oferta