Sprzedaż: Reklama

Tag: Reklama | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 43

Dobre vs. złe reklamy statyczne czyli jak tworzyć skuteczne grafiki

Chociaż wideo dominuje w reklamach internetowych, grafiki statyczne mają dwie kluczowe przewagi: • Są szybkie w produkcji – tworzenie dobrej grafiki zajmuje o wiele mniej czasu niż montaż filmu. • Generują niższe CPM-y – są tańsze…

  • Reklama

Poznaj najczęstsze błędy w przekazie reklamowym

Przekaz reklamowy to najważniejszy element każdej kampanii. Możesz mieć świetny produkt i doskonale dobraną grupę docelową, ale jeśli Twoja reklama nie mówi językiem odbiorcy, to nie przekona go do kliknięcia ani zakupu. Dobra reklama…

  • Copywriting
  • Reklama

Dlaczego w reklamach CPM i CPC to nie wszystko?

W świecie marketingu cyfrowego wskaźniki takie jak CPM (koszt za tysiąc wyświetleń) i CPC (koszt za kliknięcie) są powszechnie używane do oceny efektywności kampanii reklamowych. Jednak nadmierne skupienie się na tych metrykach może…

  • Konwersja
  • Lead
  • Reklama

7 skutecznych schematów do kreatywnych reklam

Skuteczne reklamy opierają się na sprawdzonych schematach. Poznaj 7 schematów tworzenia kreatywnych reklam, które są mistrzowskim przykładem prostoty i efektywności: #1. Feel-Felt-Found (FFF) / Poczuć-Zrozumieć-Odkryć Schemat reklamy:…

  • Reklama
  • Wskazówka

Kiedy używać reklam emocjonalnych, a kiedy informacyjnych?

Badanie opublikowane w grudniu 2024 roku przez naukowców z Uniwersytetu w Granadzie analizuje skuteczność reklam emocjonalnych i informacyjnych w zależności od rodzaju produktu. Wykorzystując funkcjonalny rezonans magnetyczny (fMRI), zbadano…

  • Produkt
  • Reklama
  • Wskazówka

Szczerość w reklamie czyli jak wady mogą stać się Twoim największym atutem

W tradycyjnym marketingu wiele firm stara się unikać rozmów o wadach swoich produktów. Jednak coraz częściej to podejście się zmienia. Strategia "szczerości w reklamie", opisana przez Ala Riesa i Jacka Trouta w książce "22 niezmienne…

  • Doświadczenie klienta
  • Reklama

Jak targetować reklamy na Facebooku i Instagramie w 2025 roku?

Firma Meta (właściciel Facebooka i Instagrama) znacząco zmieniła swoje podejście do targetowania odbiorców w ciągu ostatniego roku. Na przykład platforma usunęła setki tysięcy opcji targetowania, jednocześnie zachęcając reklamodawców…

  • Facebook / Instagram
  • Reklama