Sprzedaż: Lead

Tag: Lead | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 4

Jak zwiększyć miesięczny powtarzalny przychód bez zimnych telefonów i maili?

Bez zimnych telefonów. Bez zimnych maili. Bez błagania o spotkania czy wiralowych postów. Okazuje się, że bez tego wszystkiego można spokojnie generować nowe leady i zwiększać miesięczny powtarzalny przychód. Chodzi o strategię, która…

  • Case Study
  • Lead
  • Taktyki sprzedażowe

Prosty lejek sprzedażowy, który skutecznie rozgrzewa niezaangażowanych użytkowników

Większość osób odwiedzających Twoją stronę nie jest gotowa do zakupu od razu. Kluczem do sukcesu w sprzedaży jest budowanie relacji z potencjalnymi klientami na każdym etapie ich podróży. Max z Marketing Max zaprezentował prosty, ale…

  • Lead
  • Lejek sprzedażowy

Dlaczego w reklamach CPM i CPC to nie wszystko?

W świecie marketingu cyfrowego wskaźniki takie jak CPM (koszt za tysiąc wyświetleń) i CPC (koszt za kliknięcie) są powszechnie używane do oceny efektywności kampanii reklamowych. Jednak nadmierne skupienie się na tych metrykach może…

  • Konwersja
  • Lead
  • Reklama

Jak można generować leady na X / Twitterze?

X czyli dawny Twitter to najbardziej niedoceniane źródło generowania leadów dla KAŻDEGO, kto sprzedaje w modelu B2B, niezależnie od produktu, usługi, ceny czy docelowego rynku. Zasadniczo chodzi o to, aby jak najwięcej osób mogło…

  • Case Study
  • Lead
  • Twitter / X