Sprzedaż: Copywriting

Tag: Copywriting | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 14

Usprawiedliwiaj, by sprzedawać więcej

Czasem najlepszy sposób, by coś sprzedać, to… nie przekonywać, że klient popełniał błędy, ale pokazać mu, że jego wcześniejsze porażki miały uzasadnienie. To nie Twoi odbiorcy są leniwi, niezdolni czy słabi. Oni po prostu do tej…

  • Copywriting
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Buyer-isms czyli jak mówić językiem klienta i sprzedawać więcej

Wyobraź sobie, że chcesz poprawić skuteczność swojej strony sprzedażowej. Próbujesz napisać nowe nagłówki i opisy, ale żadne słowa nie wydają się trafne. A potem podczas rozmowy z klientem słyszysz: „Zanim tego użyłem, czułem…

  • Case Study
  • Copywriting
  • Taktyki sprzedażowe

Formuła oferty nie do odrzucenia

Większość początkujących marketerów skupia się na cechach produktu. Ci bardziej doświadczeni podkreślają korzyści i efekty, jakie klient osiągnie. Ale prawdziwi eksperci idą jeszcze dalej – najpierw sprawiają, że klient czuje ból…

  • Copywriting
  • Oferta

Poznaj najczęstsze błędy w przekazie reklamowym

Przekaz reklamowy to najważniejszy element każdej kampanii. Możesz mieć świetny produkt i doskonale dobraną grupę docelową, ale jeśli Twoja reklama nie mówi językiem odbiorcy, to nie przekona go do kliknięcia ani zakupu. Dobra reklama…

  • Copywriting
  • Reklama

Siła konkretnych zwrotów w sprzedaży

W komunikacji marketingowej sposób, w jaki przedstawiamy informacje, ma kluczowe znaczenie dla skuteczności przekazu. Używanie konkretnych zwrotów zamiast ogólników może znacząco wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. Zrozumienie…

  • Case Study
  • Copywriting
  • Taktyki sprzedażowe

Jak wykorzystać Framing Effect w sprzedaży?

Załóżmy, że chcesz kupić nowy telefon. Bardzo duże znaczenie dla Ciebie ma jego bateria (chcesz, aby długo wytrzymywała na jednym ładowaniu). Widzisz dwie oferty: • Oferta A mówi, że "bateria wystarczy na 20 godzin" • Oferta B mówi,…

  • Copywriting
  • Taktyki sprzedażowe

X kontra Y czyli jak kontrolować narrację w reklamach

Nasze mózgi są leniwe. Mamy tendencję do oceniania tylko tych informacji, które są aktualnie prezentowane, zamiast wykorzystywać całą naszą wiedzę o świecie. Sprytni marketerzy wykorzystują treści typu X kontra Y (X vs. Y), aby…

  • Copywriting
  • Reklama