Sprzedaż: Wskazówka

Tag: Wskazówka | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 63

Jak wielkość czcionki wpływa na sprzedaż?

Zastanawiałeś się kiedyś, czy wielkość czcionki w reklamie ma znaczenie?Okazuje się, że ma – i to ogromne.Nowe badania przeprowadzone przez Huaqiao University (Chiny) pokazują, że cyfry zapisane większą czcionką sprawiają, że…

  • Cena
  • Konwersja
  • Wskazówka

Zaokrąglaj ceny, jeśli chcesz, żeby klienci częściej składali oferty

Większość przedsiębiorców sądzi, że precyzyjna cena (np. 19 947 zł) wygląda profesjonalnie i daje wrażenie, że została dokładnie policzona.Najnowsze badania pokazują jednak, że dokładne ceny mogą zniechęcać klientów do rozmów o…

  • Cena
  • Konwersja
  • Wskazówka

Odzyskiwanie klientów w 4 krokach

Klient odszedł i… co dalej? Większość firm macha na to ręką, choć pozyskanie nowego kupującego kosztuje nawet kilka razy więcej niż zatrzymanie starego. Zamiast przepalać budżet na nieustanny „świeży” ruch, wprowadź prosty…

  • Klient
  • Wskazówka

Jak być lepszym sprzedawcą? 10 praktycznych zasad, które warto wdrożyć

Sprzedaż nie jest złem koniecznym ani sztuką manipulacji — jest fundamentem każdej działalności. Daniel H. Pink w książce "Jak być dobrym sprzedawcą" udowadnia, że wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Przekonujemy klientów,…

  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

3 techniki sprzedażowe, które działają bez presji i sztuczek

Nie musisz manipulować klientem, żeby skutecznie sprzedawać. Czasem wystarczy, że pomożesz mu podjąć decyzję na bazie prawdziwych emocji, racjonalnych porównań i poczucia wartości. Oto 3 techniki, dzięki którym znacząco możesz…

  • Konwersja
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Ciemniejsze opakowanie = silniejszy produkt

Czy kolor opakowania może wpłynąć na to, czy klient uzna Twój produkt za skuteczniejszy? Tak – i to bardzo. Nowe badania z chińskich uniwersytetów dowodzą, że ciemniejsze kolory mogą sprawić, że Twój produkt będzie postrzegany jako…

  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

7 skutecznych schematów do kreatywnych reklam

Skuteczne reklamy opierają się na sprawdzonych schematach. Poznaj 7 schematów tworzenia kreatywnych reklam, które są mistrzowskim przykładem prostoty i efektywności: #1. Feel-Felt-Found (FFF) / Poczuć-Zrozumieć-Odkryć Schemat reklamy:…

  • Reklama
  • Wskazówka