Sprzedaż: Wskazówka

Tag: Wskazówka | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 59

3 techniki sprzedażowe, które działają bez presji i sztuczek

Nie musisz manipulować klientem, żeby skutecznie sprzedawać. Czasem wystarczy, że pomożesz mu podjąć decyzję na bazie prawdziwych emocji, racjonalnych porównań i poczucia wartości. Oto 3 techniki, dzięki którym znacząco możesz…

  • Konwersja
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Ciemniejsze opakowanie = silniejszy produkt

Czy kolor opakowania może wpłynąć na to, czy klient uzna Twój produkt za skuteczniejszy? Tak – i to bardzo. Nowe badania z chińskich uniwersytetów dowodzą, że ciemniejsze kolory mogą sprawić, że Twój produkt będzie postrzegany jako…

  • Produkt
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

7 skutecznych schematów do kreatywnych reklam

Skuteczne reklamy opierają się na sprawdzonych schematach. Poznaj 7 schematów tworzenia kreatywnych reklam, które są mistrzowskim przykładem prostoty i efektywności: #1. Feel-Felt-Found (FFF) / Poczuć-Zrozumieć-Odkryć Schemat reklamy:…

  • Reklama
  • Wskazówka

Dlaczego szybsze dostawy zwiększają liczbę zwrotów i jak temu zapobiec?

Szybsze dostawy od lat uchodzą za kluczowy atut w handlu e-commerce. Klienci oczekują, że ich zamówienia dotrą niemal natychmiast, a firmy inwestują ogromne sumy, aby sprostać tym oczekiwaniom. Jednak najnowsze badania pokazują, że…

  • Doświadczenie klienta
  • E-commerce
  • Wskazówka

Jak wyprzedzać potrzeby klientów i budować ich lojalność?

W dzisiejszym świecie dynamicznej konkurencji i rosnących oczekiwań klientów proaktywne podejście stało się kluczowym elementem budowania trwałych relacji z odbiorcami. Firmy, które potrafią wyprzedzać potrzeby klientów, zyskują ich…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Wskazówka

Jak nietypowe prezentacje produktów zwiększają ich sprzedaż?

W dzisiejszym świecie sprzedaży stacjonarnej kluczowe jest przyciągnięcie uwagi klienta. Badania przeprowadzone przez naukowców z Monash University, Queensland University of Technology, Capital University of Economics and Business oraz…

  • Produkt
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Kiedy używać reklam emocjonalnych, a kiedy informacyjnych?

Badanie opublikowane w grudniu 2024 roku przez naukowców z Uniwersytetu w Granadzie analizuje skuteczność reklam emocjonalnych i informacyjnych w zależności od rodzaju produktu. Wykorzystując funkcjonalny rezonans magnetyczny (fMRI), zbadano…

  • Produkt
  • Reklama
  • Wskazówka