Sprzedaż: E-commerce

Tag: E-commerce | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 20

Dlaczego szybsze dostawy zwiększają liczbę zwrotów i jak temu zapobiec?

Szybsze dostawy od lat uchodzą za kluczowy atut w handlu e-commerce. Klienci oczekują, że ich zamówienia dotrą niemal natychmiast, a firmy inwestują ogromne sumy, aby sprostać tym oczekiwaniom. Jednak najnowsze badania pokazują, że…

  • Doświadczenie klienta
  • E-commerce
  • Wskazówka

Pokazuj produkty według ich zalet, a nie cech

Załóżmy, że jesteś kierownikiem w sklepie spożywczym. Musisz podjąć decyzję o tym w jaki sposób pogrupować i wyeksponować różnorodne produkty oferowane w każdej kategorii (np. przekąski, napoje). Zaczynasz od płatków…

  • E-commerce
  • Produkt

Co lepsze: darmowa dostawa czy kupon?

Prowadząc sklep internetowy pewnie nie jeden właściciel zadawał sobie pytanie: "Czy powinienem pobierać opłatę za wysyłkę, czy może oferować bezpłatną wysyłkę?" Każda opcja ma swoje wady. Opłata za wysyłkę źle wpływa na…

  • E-commerce
  • Promocja

Wykorzystaj cross-sellining podczas zwrotów produktów

Zwroty zakupionych produktów przez klientów są naturalną częścią biznesu. I trzeba je zaakceptować. Fakt, że wpływają negatywnie na krótkoterminowe przychody firmy, to jednak dowody pokazują, że w dłuższej perspektywie nadal lepiej…

  • Doświadczenie klienta
  • E-commerce
  • Upsell / Cross-sell

Kiedy warto używać zaokrąglonych czcionek?

Przygotowujesz kampanię dla nowej linii czekoladowych ciasteczek, które wprowadza na rynek Twoja firma. Twoja agencja kreatywna przychodzi do Ciebie z wieloma opcjami czcionek do wykorzystania w reklamach i na opakowaniach. Przeglądając…

  • E-commerce
  • Reklama

Jakie przyciski CTA mają największą klikalność?

Przyciski wezwania do działania (CTA - call to action) są wszędzie. Ty pewnie sam klikasz w nie kilkanaście razy dziennie, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Ponieważ przyciski te zazwyczaj wyzwalają działania, na którym najbardziej…

  • E-commerce
  • Konwersja
  • Strona internetowa

17 pomysłów na kody rabatowe

Według badania Journal of Retailing, zarówno obniżki cen produktów, jak i kupony rabatowe, pozytywnie wpływają na wydatki klientów i ilość zakupów. Poznaj zatem 17 pomysłów na kody rabatowe, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż i…

  • Cena
  • E-commerce