Sprzedaż: Doświadczenie klienta

Tag: Doświadczenie klienta | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 19

Dlaczego szybsze dostawy zwiększają liczbę zwrotów i jak temu zapobiec?

Szybsze dostawy od lat uchodzą za kluczowy atut w handlu e-commerce. Klienci oczekują, że ich zamówienia dotrą niemal natychmiast, a firmy inwestują ogromne sumy, aby sprostać tym oczekiwaniom. Jednak najnowsze badania pokazują, że…

  • Doświadczenie klienta
  • E-commerce
  • Wskazówka

Jak wyprzedzać potrzeby klientów i budować ich lojalność?

W dzisiejszym świecie dynamicznej konkurencji i rosnących oczekiwań klientów proaktywne podejście stało się kluczowym elementem budowania trwałych relacji z odbiorcami. Firmy, które potrafią wyprzedzać potrzeby klientów, zyskują ich…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Wskazówka

Szczerość w reklamie czyli jak wady mogą stać się Twoim największym atutem

W tradycyjnym marketingu wiele firm stara się unikać rozmów o wadach swoich produktów. Jednak coraz częściej to podejście się zmienia. Strategia "szczerości w reklamie", opisana przez Ala Riesa i Jacka Trouta w książce "22 niezmienne…

  • Doświadczenie klienta
  • Reklama

Wykorzystaj efekt skazy do zwiększenia sprzedaży

Czy wiesz, że postrzegamy coś bardziej pozytywnie, gdy dowiadujemy się, że ma drobną wadę? Takie zjawisko nazywa się efektem skazy (ang. Blemishing Effect). Jak dowiedli badacze z Uniwersytetu Stanford, wspomnienie drobnej wady, takiej jak…

  • Case Study
  • Doświadczenie klienta
  • Taktyki sprzedażowe

Co to jest IRL i dlaczego musisz to mieć w swoim lejku?

Zacznijmy najpierw od wyjaśnienia czym jest IRL. IRL jest to skrót od angielskiego In Real Life czyli w tłumaczeniu na polski oznaczać by mogło "w prawdziwym życiu" lub "na żywo". W kontekście marketingu i działań promocyjnych oznacza to…

  • Case Study
  • Doświadczenie klienta
  • Lejek sprzedażowy

Potrzeby klienta czyli jakie jego oczekiwania warto spełnić?

Według badań rynkowych przeprowadzonych przez firmę Bain & Company, zadowolony klient poleci Cię kolejnym 3 osobom. Ale jest też druga strona medalu, bowiem niezadowolony klient opowie o Tobie 12 osobom. Warto więc robić dużo, aby klient…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient

Efekt Starbucksa czyli dlaczego lepiej używać imion a nie numerów

Wyobraź sobie taką sytuację. Prowadzisz dobrze prosperującą kawiarnię. Klientów cały czas przybywa, kolejki są coraz dłuższe i coraz częściej się zdarza, że Twoi pracownicy mylą zamówienia. Postanawiasz więc wprowadzić system,…

  • Doświadczenie klienta
  • Wskazówka