Sprzedaż: Klient

Tag: Klient | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 27

Jak wyprzedzać potrzeby klientów i budować ich lojalność?

W dzisiejszym świecie dynamicznej konkurencji i rosnących oczekiwań klientów proaktywne podejście stało się kluczowym elementem budowania trwałych relacji z odbiorcami. Firmy, które potrafią wyprzedzać potrzeby klientów, zyskują ich…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Wskazówka

Jak Lume wykorzystuje psychologię kupujących, aby zdominować rynek naturalnych dezodorantów?

W świecie pełnym produktów rywalizujących o uwagę klientów kluczem do sukcesu jest zrozumienie, co kieruje decyzjami zakupowymi ludzi. Jedną z firm, która w mistrzowski sposób wykorzystuje zasady psychologii kupujących, jest Lumē –…

  • Case Study
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Strategiczne wyzwania i konkursy jako element pozyskiwania klientów

W najbliższym czasie coraz więcej marek będzie organizować wydarzenia i aktywności społecznościowe, aby ożywić swoją markę i budować więź z klientami. Ale to nie wszystko. Marki będą wprowadzać dla swoich klientów wyzwania i…

  • Case Study
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Jak zbudować skuteczny proces sprzedaży bezpośredniej?

Nathan Barry działa w branży SaaS (Software as a Service) czyli dostarcza własne oprogramowanie jako usługę. Jego biznes rozwinął się dzięki sprzedaży bezpośredniej. Nathan podzielił się swoimi spostrzeżeniami odnośnie budowy…

  • Klient
  • Wskazówka

Potrzeby klienta czyli jakie jego oczekiwania warto spełnić?

Według badań rynkowych przeprowadzonych przez firmę Bain & Company, zadowolony klient poleci Cię kolejnym 3 osobom. Ale jest też druga strona medalu, bowiem niezadowolony klient opowie o Tobie 12 osobom. Warto więc robić dużo, aby klient…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient

Jak rozwiać obiekcje klienta i zdobyć jego zaufanie? (część 3)

Z dwóch poprzednich wpisów wiesz, że jeśli klient nie kupuje od Ciebie to: • może mieć problem z Twoją osobą (np. nie ufa Ci) • może mieć problem z Twoim produktem (np. obawia się, że produkt nie spełni jego oczekiwań bądź nie…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Oferta

Dobra i zła strategia odzyskiwania klienta

Oto kilka ważnych danych od Outbound Engine: • Pozyskanie nowego klienta może kosztować pięć razy więcej niż utrzymanie obecnego klienta. • Zwiększenie retencji (zatrzymania) klientów o 5% może zwiększyć zyski od 25% do 95%. •…

  • Case Study
  • Klient
  • Strategia