Sprzedaż: Klient

Tag: Klient | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 29

Usprawiedliwiaj, by sprzedawać więcej

Czasem najlepszy sposób, by coś sprzedać, to… nie przekonywać, że klient popełniał błędy, ale pokazać mu, że jego wcześniejsze porażki miały uzasadnienie. To nie Twoi odbiorcy są leniwi, niezdolni czy słabi. Oni po prostu do tej…

  • Copywriting
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Jak sprzedać więcej, wykorzystując „niedzielny niepokój”?

Jest niedziela, godzina 16:00. Jeszcze chwilę temu cieszyłeś się weekendem, a teraz zaczyna do Ciebie docierać myśl, że już za kilkanaście godzin wrócisz do pracy. Lista rzeczy do zrobienia rośnie w Twojej głowie, a stres zaczyna…

  • Case Study
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Jak wyprzedzać potrzeby klientów i budować ich lojalność?

W dzisiejszym świecie dynamicznej konkurencji i rosnących oczekiwań klientów proaktywne podejście stało się kluczowym elementem budowania trwałych relacji z odbiorcami. Firmy, które potrafią wyprzedzać potrzeby klientów, zyskują ich…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Wskazówka

Jak Lume wykorzystuje psychologię kupujących, aby zdominować rynek naturalnych dezodorantów?

W świecie pełnym produktów rywalizujących o uwagę klientów kluczem do sukcesu jest zrozumienie, co kieruje decyzjami zakupowymi ludzi. Jedną z firm, która w mistrzowski sposób wykorzystuje zasady psychologii kupujących, jest Lumē –…

  • Case Study
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Strategiczne wyzwania i konkursy jako element pozyskiwania klientów

W najbliższym czasie coraz więcej marek będzie organizować wydarzenia i aktywności społecznościowe, aby ożywić swoją markę i budować więź z klientami. Ale to nie wszystko. Marki będą wprowadzać dla swoich klientów wyzwania i…

  • Case Study
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Jak zbudować skuteczny proces sprzedaży bezpośredniej?

Nathan Barry działa w branży SaaS (Software as a Service) czyli dostarcza własne oprogramowanie jako usługę. Jego biznes rozwinął się dzięki sprzedaży bezpośredniej. Nathan podzielił się swoimi spostrzeżeniami odnośnie budowy…

  • Klient
  • Wskazówka

Potrzeby klienta czyli jakie jego oczekiwania warto spełnić?

Według badań rynkowych przeprowadzonych przez firmę Bain & Company, zadowolony klient poleci Cię kolejnym 3 osobom. Ale jest też druga strona medalu, bowiem niezadowolony klient opowie o Tobie 12 osobom. Warto więc robić dużo, aby klient…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient