Znajdź słabości konkurencji i wykorzystaj je do zwiększania swojej sprzedaży

Czcionka:

Wyobraź sobie, że chcesz kupić nowy telewizor. Widzisz reklamę w mediach społecznościowych konkretnej marki i myślisz sobie: "To wydaje się być świetnym wyborem"

Sprawdzasz jednak w Google tą markę i okazuje się, że ma ona całe mnóstwo złych opinii. Ludzie po prostu nie są zadowoleni z zakupu. Narzekają na jakość obrazu, dźwięk z głośników itd.

Kontynuujesz więc przeglądanie Google i znajdujesz telewizor innej marki. Odwiedzasz ich stronę internetową, aby poczytać na temat telewizorów tej firmy.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 20%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.