Gorące, ciepłe i zimne leady czyli jak generować sprzedaż

Czcionka:

Zdecydowana większość ludzi jest… do bani w sprzedaży. Ludzie są przerażeni, gdy muszą coś sprzedawać. A to wszystko za sprawą odrzucenia, które nieodzownie łączy się z procesem sprzedaży. Typowy sprzedawca doświadcza bowiem do 9 rano więcej odrzucenia niż większość ludzi przez cały rok.

Sprzedaż to jednak umiejętność, której można się nauczyć, a jedną z najważniejszych lekcji sprzedażowych jest taka, żeby wiedzieć, na jakim etapie zakupu znajdują się potencjalni klienci. Przeciętny człowiek myśląc o sprzedaży, myśli o opanowaniu mowy i próbie pokazania pewności siebie. Tyle, że niuanse udanej sprzedaży nie mają nic wspólnego z Tobą i Twoją pewnością siebie, ale za to mają bardzo dużo wspólnego z osobą, z którą rozmawiasz i z jej miejscem na ścieżce zakupowej.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 22%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.