Proponowanie par produktów pomoże zwiększyć sprzedaż

Czcionka:

Wyobraź sobie, że remontujesz mieszkanie i chcesz kupić nowe meble do niego. Idziesz do sklepu meblowego i znajdujesz tam idealną dla siebie sofę. Wołasz sprzedawcę, aby sfinalizować zakup.

Kiedy mówisz sprzedawcy, że chcesz kupić tę sofę, on sugeruje Ci do niej dwie poduszki. Wyjaśnia Ci przy tym, że kolor i wzór poduszek doskonale uzupełniają wybraną przez Ciebie sofę.

Będąc pod wrażeniem tej sugestii sprzedawcy, zgadzasz się na zakup sofy i poduszek, a po drodze do lady wrzucasz do swojego koszyka również mały dywanik, który sprzedawca sugerował jako idealny do Twojej sypialni.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 23%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.