8 typów reklam, które zwiększają klikalność

Czcionka:

Demand Curve - firma, która zajmuje się reklamą i marketingiem dla klientów zewnętrznych, wydaje miliony dolarów na reklamę. Doskonale zatem wie co działa, a co nie. W swoim wpisie pokazują 8 rodzajów reklam, które zwiększają konwersję u ich klientów. Oto one:

1.Wideo pokazujące ekscytację klienta
Pokazuj filmy tworzone przez Twoich użytkowników i klientów, które pokazują ich reakcje z użytkowania Twojego produktu. Dramatyczne twarze są magnesem przyciągającym uwagę - ludzie klikają, bo nie mogą się powstrzymać, ale chcą zobaczyć, co sprowokowało taką reakcję klienta. To doskonale pokazuje ten efekt "Wow" na twarzach Twoich klientów.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 17%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.