3 błędy, które sprawiają, że Twoi klienci patrzą tylko na cenę

Czcionka:

Wkurza Cię sytuacja, kiedy klient kupuje u Twojej konkurencji tylko dlatego, że jest tam taniej? Krew Cię zalewa, kiedy klient nie patrzy na jakość jaką gwarantujesz, tylko patrzy tam, gdzie może zapłacić parę złotych mniej za bylejakość? A pewnie najgorsze w tym wszystkim jest to, że klienci ci bezmyślnie wierzą, że może być aż tak tanio, a jednocześnie dobrze.

Cóż. Jest pewna grupa klientów, którzy patrzą tylko i wyłącznie na cenę. Jeśli nie konkurujesz ceną, to nie masz szans pozyskać takiego klienta. Ale może to i dobrze, bo tacy klienci to z reguły najbardziej roszczeniowa grupa kupujących.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 15%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.